بخشودگی جرائم شرکت های دانش بنیان

0
207

جرائم شرکت های دانش بنیان بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست گفت: مبلغ دو هزار میلیارد و 609 میلیون تومان بخشودگی جرایم،معادل 60 درصد کل جرایم تعیین شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان در برنامه حمایت ار این شرکت‌ها حاصل شده است.

سید محمد صاحبکار خراسانی در این خصوص افزود: در سال مالی گذشته تعداد ۳۳ پرونده جرایم بیمه و مالیات تعیین تکلیف شده در کمیسیون‌ها، تقریباً معادل چهار و نیم میلیارد تومان جریمه، مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مبلغ دو هزار میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان بخشودگی جرایم، معادل ۶۰ درصد کل جرایم تعیین شده برای شرکت‌ها در این برنامه حمایتی حاصل شده است که مبلغ هزار میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان از این جرایم جهت بخشودگی در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: یادگیری و مشورت مستمر یکی از نیازهای اصلی و ضروری شرکت‌های دانش‌بنیان است، ارائه خدمات آموزش و مشاوره از سوی این مرکز موجب رشد و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در ابعاد مختلف می‌شود.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مرکز شرکت‌‎ها و موسسات دانش‌بنیان در سال گذشته خدمات متنوعی به منظور توانمندسازی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان ارائه کرده که یکی از مهم‌ترین این خدمات ارائه مشاوره به شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است.

وی افزود: آشنایی با قوانین کار و تجارت، بیمه، مالیات، حسابداری، تبعات حقوقی قراردادهای تجاری، اصول تیم‌سازی، مدیریت فناوری، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی و فروش از جمله نیازهای اولیه شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر تجاری‌سازی و توسعه فناوری است وآگاهی و مشاوره توسط خبرگان هر حوزه برای بنگاه‌های اقتصادی لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها