بدترین فناوری‌های 2019 که دردی از کاربران دوا نکرد

0
708

هرساله فناوری‌های زیادی به بازار می‌آید که بسیاری از آنها کارایی لازم را ندارند و یا بهتر بود که سرمایه گذاری روی آن صرف مسائل دیگر می‌شد.

بدترین فناوری‌های 2019

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، امیدواریم در سال 2020 شرکت‌ها محصولاتی را تولید کنند بیشتر به کار کاربران آید و قیمت مقرون به صرفه ای را داشته باشد. به نظر می‌رسد در سال جاری شرکت‌ها باید بیشتر به دنبال مسائل امنیتی، حفظ حریم خصوصی، هک و … باشند.

در ادامه نگاهی به ویژگی‌های بدترین فناوری‌های 2019 خواهیم انداخت.

ویژگی tank turn خودروی ریویان

هنوز مطمئن نیستیم که این ویژگی تا چه حد مفید است، اما ریویان یک ویدئوی پیش نمایش ساخته است که نشان می دهد این وسیله نقلیه مجهز به چهار موتور، چگونه می‌تواند چرخش مخزن داشته باشد. شاید این ویژگی برای آفرود، جهت یابی در پارکینگ کاملا محصور یا فقط شوآف ویژگی جالبی باشد اما در کل مفید نیست.

استادیا،گلکسی فولد و…

بسیاری از فناوری‌هایی که امسال معرفی شدند، ‌می‌توانند در لیست فناور‌ی‌های بد سال قرار گیرند که بودنشان شاید خیلی دردی از دردهای کاربران کم نکند.

ویژگی ساندبار ال جی

ساندبار ال جی 2020 ویژگی کالیبراسیون اتاق هوش مصنوعی را به ساندبار خود اضافه می‌کند.ال جی در حال حاضر از سری جدید ساندبار 2020 خود رونمایی کرده و یک ویژگی خاص به نام AI Room Calbiration را اضافه کرده است که ممکن است خیلی برای کاربران مفید نباشد. ال جی متعهد به یادگیری ماشینی و فناوری مرتبط با آن در این محصول است.

سازندگانی که می‌خواهند مفید بودن را به محصولات خود اضافه کنند، گزینه‌های بیشتری در اختیار دارند و بهتر است نوآوری‌های بهینه تری به محصولات خود اضافه کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها