برتری اپل واچ سری 4 نسبت به مدل های قبلی اش چیست؟

0
1996
ساعت هوشمند اپل واچ سری 4

ساعت هوشمند جدید اپل به نام اپل واچ سری 4 اواخر تابستان معرفی شد و نکته جالب در مراسم رونمایی این محصول اینکه تیم کوک در زمان معرفی آن را نه تنها به عنوان بهترین ساعت هوشمند جهان، بلکه به عنوان بهترین ساعت جهان یاد می کند.

همه این موارد کافیست تا کنجکاو شدیم که این ساعت چه چیز جدیدی دارد و با مدل های قبلی اش چه تفاوت هایی دارد که آن را تبدیل به بهترین ساعت هوشمند دنیا کرده است. در مقاله زیر به تعدادی از این تفاوت ها اشاره می شود.

تفاوت های مدل های 40 و 44 میلی متری اپل واچ سری 4

در ابتدا نیاز است که به تعدادی از ویژگی های این ساعت اشاره شود، دارا بودن سنسور ضربان قلب و ژیروسکوپ (چرخش‌نما) و شتاب‌سنج از این ویژگی هاست که در دو نوع 40 و 44 میلی متری عرضه شده است. اپل واچ بزرگ تر دارای مزیت های بهتری از نظر طراحی و انحنای جذاب تر و صفحه خمیده ای شبیه به آیفون ایکس است. از نظر دارا بودن قاب، برای هر دو مدل قاب خاصی وجود دارد و نیاز به نگرانی نیست. مدل 40 میلی متری و 44 میلی متری هر دو در رنگ های طلایی نیز عرضه شده اند. تصاویر و مناظری که از کره زمین روی این ساعت هوشمند وجود دارد از نوع 44 میلی متری برجسته تر نشان داده شده است.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 4

طراحی، اولین نقطه تمایز سری 3 و 4

اولین چیزی که در مقایسه اپل واچ سری 3 و 4 مشاهده می شود، صفحه نمایش مربعی و قاب زاویه دار سری 3 و بدنه فولادی و اندازه 42 میلی متری آن و گرد شدن حاشیه های سری 4 و بدنه سرامیکی است. نمایشگر این ساعت نسبت به سری 2 و 3 اپل واچ افزایش اندازه داشته است. با این حال بدنه آن باریک تر شده است و این به وزن سبک آن منجر می شود.

رابط کاربری و گرافیک بهینه تر اپل واچ سری 4

از نظر رابط کاری و گرافیک نیز اپل واچ سری 4 با بهبودهایی روبرو بوده است. ماژول های گرافیکی مانند برنامه آب و هوا نیز بهینه شده، برای مثال در این اپلیکیشن می توانید دمای هوا را ساعت به ساعت در شهری خاص مشاهده کنید.

دسترسی به ویژگی هایی مانند EKG

اپل واچ سری 4 علاوه بر دارا بودن سنسور ضربان قلب، از ویژگی الکتروکاردیوگرام یا EKG برای خواندن ضربان قلب در درجه پزشکی بهره می برد که این امکان را به کاربر می دهد تا از بی نظمی های احتمالی آگاه شود. دریافت الکتروکاردیوگرافی با قرار دادن انگشت بر روی دیجیتال کراون، ویژگی جدیدی است که به لطف به کار رفتن مانیتور ضربان قلب الکتریکی مهیا شده است.

بهبود صدای اسپیکر در اپل واچ سری 4

خبرهای حاکی از بهبود 50 درصدی حجم صدای اسپیکر اپل واچ سری 4 نسبت به سری 3 است که این می تواند خبری خوش برای علاقه مندان به موسیقی باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها