با محبوب‌ترین بررسی‌های موبایلی فصل دوم 2019 آشنا شوید

0
500

به دنبال انتشار مقاله قبلی با موضوع «با محبوب‌ترین بررسی‌های موبایلی فصل اول 2019 آشنا شوید»، در این مقاله به محبوب‌ترین بررسی‌های موبایلی فصل دوم 2019 خواهیم پرداخت که با ویژگی‌های خود همه ما را شگفت زده کردند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های مختلفی در فصل دوم سال 2019 بررسی شد که از میان آنها می‌توان به گوشی گلکسی A50 اشاره کرد که از لحاظ مشخصات و ظاهر و عملکرد با قیمت کاملا هماهنگی دارد.

دومین بررسی متعلق به گوشی A70 است که یکی از گوشی‌های در سری A جدید سامسونگ بود. گلکسی A70 نیز به لطف نمایشگر بزرگ و عالی سوپر آمولد خود، عمر باتری برجسته و دوربین سلفی بسیار قوی جز محبوب ترین گوشی ‌های سال 2019 بود.

گوشی سوم شیائومی Mi 9T است که همانند گوشی Redmi K20 می درخشد. موارد دوست داشتنی زیادی در این گوشی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به صفحه نمایش عالی آمولد، باتری قوی و شارژ سریع، دوربین سلفی اشاره کرد.

وان پلاس 7 پرو نیز در بخش بعدی این لیست قرار دارد. این نخستین پرچمدار واقعی همه کار وان پلاس با یک دوربین حرفه ای بود. همچنین دارای نمایشگر آمولد بزرگ با رزولوشن Quad HD با سرعت رفرش 90 هرتز است.

نوکیا 9 پیورویو

نوکیا 9 پیورویو نیز در اوایل سال 2019 بسیار محبوب بود و بررسی های آن بسیار خواندنی است. در جمله مشخصات آن می توان به 5 دوربین که برای پردازش تصاویر کار می کند اشاره کرد و قیمت آن نیز نسبت به یک گوشی با مشخصات پرچمدار بسیار مقرون به صرفه است. شاید نقاط ضعف آن را بتوان به چیپست از رده خارج شده و پردازش تصویر لگ دار دانست.

گوشی محبوب بعدی گوشی هواوی P30 است که تحت شعاع برداران حرفه ای قبلی سری پرو قرار گرفته است. این گوشی دارای عمر باتری بالا، عملکرد پرچمدار و مجموعه ای عالی از دوربین‌ها است اما فاقد مقاومت در برابر آب و اسپیکرهای استریو است. در عوض از دوربین سلفی بی نظیر برخوردار است.

هواوی P30 lite نیز مانند برادران پرچمدار خود یکی از بهترین گوشی‌های سال 2019 بود که با عملکرد بی نظیرش حتی برای گیمینگ نیز پیشنهاد شده است.

در ادامه بررسی‌ها، به سومین گوشی سری A سامسونگ یعنی Galaxy A40 رسیدیم. این گوشی در بین ارزان ترین گوشی‌های دارای صفحه نمایش سوپر آمولد با کیفیت، دارای دوربین اصلی خوب، دوربین سلفی عالی و عمر متوسط باتری است.

گوشی Realme 3 Pro نیز یکی از گوشی‌هایی بود که توجهات بسیاری را برانگیخت. به طور کلی ریلمی به ساخت گوشی‌های با قیمت مناسب و باتری قوی مشهور است. Realme 3 pro همچنین از نمایشگر خوب و عملکرد قوی برخوردار است. آنچه تعجب آور است، کیفیت عالی تصویر هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی است.

نظر شما در مورد محبوبترین بررسی‌های موبایلی دوم 2019 چیست؟در مقاله دیگری نیز گوشی های محبوب فصل اول را بررسی کرده بودیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها