بررسی بازی مرد عنکبوتی 2018

0
3382
بازی مرد عنکبوتی

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی مرد عنکبوتی در سال 2018 بپردازیم که با عنوان Marvel’s Spider-Man به بازار عرضه شده و به نظر ما این بررسی می تواند جذاب و کاربردی باشد.

« بازی Marvel’s Spider-Man یکی از بازی های بی نظیر به سبک ابرقهرمانی است که می تواند به خوبی این بازی را به تصویر بکشد. »

اسپایدر و طراحی بی نظیر بازی مرد عنکبوتی

شاید ما ابرقهرمانی در بازی های به سبک جهان باز مانند مرد عنکبوتی نداشته باشیم. این دو مولفه خیلی جذاب دارد : یک اینکه این شخصیت به واسطه تارهای خود به خوبی می تواند در تمام سطح شهر رفت و آمد کند و دوم اینکه مرد عنکبوتی به سبکی طراحی شده که می تواند به راحت واکنش نشان دهد. تمام اتفاقات بازی مرد عنکبوتی به حالت طراحی شده که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.بازی مرد عنکبوتی
بازی مردعنکبوتی یک بازی نادر به سبک جهان باز است که شما می توانید به راحتی در سرتاسر شهر به گردش بپردازید. سبک بازی به گونه ای است که شما خود را شخصیت مرد عنکبوتی می بینید. شرکت تولید کننده این بازی تمرکز خود روی عملکرد ، حرکت ها و توانایی شخصیت های بازی قرار داده است.

داستان مشترک مرد عنکبوتی و نیویورک

شخصیت مرد عنکبوتی و شهر نیویورک دو موضوع جدانشدنی از هم هستند و در این بازی هم مرد عنکبوتی را می بینیم که در شهر نیویورک و منهتن به جستجوی مجرمان می پردازد و می توانیم بگوییم که تمرکز اصلی سازنده های این بازی فعالیت مرد عنکبوتی در سطح شهر بوده است.بازی مرد عنکبوتی

نقاط قوت بازی

+ بخش های حرکتی بازی
+ حرکات رزمی متفاوت بازی
+ داستان قوی و شخصیت های جالب توجه
+ تنوع بازی در سبک جهان باز

نقاط ضعف بازی

– اتفاقات تکراری در حالت جهان باز

ویژگی های جهان باز بازی مرد عنکبوتی

خاصیت جهان باز بودن این بازی باعث می شود تا شخصیت مرد عنکبوتی در این بازی اختیار عملی بالا داشته باشد و بتواند در سطح شهر به خوبی بگردد و یکی از نقاط جالب توجه عدم دیدن شدن مرد عنکبوتی توسط شخصیت های بد بازی است که می تواند برای کاربر جذاب باشد.

آیا جایگزینی برای این بازی وجود دارد؟

در بازی های به سبک جهان باز ، بازی Marvel’s Spider-Man شاید یک جایگزین به حق داشته باشد و آن چیزی نیست جز بازی Arkham که می تواند از سری بازی های جذاب و خوب در این زمینه باشد.

بخش داستانی این بازی چند ساعت است؟

می توانیم بگوییم که بخش داستانی این بازی حدودا 12 ساعت است اما اگر بخواهید این داستان را طولانی تر کنید می توانیم به شما پیشنهاد کنیم که نسخه های اضافه بازی را از سایت های معتبر دانلود کنید.

آیا این بازی پیشنهاد می شود؟

قطعا این بازی را به تمام گیمرها پیشنهاد می کنیم زیرا این بازی ویژگی ها و خصوصیات استثنایی خود را دارد که می تواند نگاه هر گیمر و کاربری را به خود جلب کند.
نظر شما در مورد این بازی چیست؟
منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها