برنامه رفع هنگ گوشی هواوی؛ کدام نرم افزار برتر است؟

0
12710
برنامه رفع هنگ گوشی هواوی

یافتن برنامه رفع هنگ گوشی هواوی یکی از موضوعاتی است که این روزها در میان جست و جوهای کاربران به چشم می خورد. به طور کلی هیچ برنامه ای برای رفع هنگ گوشی هواوی وجود ندارد، البته این موضوع نه تنها برای برند هواوی بلکه برای برندهای دیگر نیز به همین منوال است. با این حال برنامه هایی هستند که برای رفع مشکل هنگ کردن گوشی به کار می روند.

به طور کلی گوشی های هوشمند هواوی که از پردازنده های سری کایرین بهره می برند، به این راحتی هنگ نمی کنند. با این وجود گوشی های ارزان قیمت این برند گاهی در کارکردهای عادی هنگ کرده وبرای گوشی های میان رده نیز زمانی که کاربر شروع به اجرای بازی های گرافیکی می کند، گاهی مشکلاتی ایجاد می شود و کاربر به سراغ برنامه رفع هنگ گوشی هواوی می رود. از این رو قصد داریم به بررسی چند نرم افزار در این زمینه بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر به برنامه رفع هنگ گوشی هواوی نیاز دارید، این نرم افزارها را مورد استفاده قرار دهید.

اپلیکیشن  GOM Saver – Memory Storage Saver and Optimize؛ نرم افزاری جالب به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی

نرم افزار یاد شده به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی ویژگی بسیار جالبی دارد؛ گاهی اوقات مشکلاتی برای گوشی موبایل پیش می آید که پر بودن حافظه داخلی گوشی موبایل مهم ترین عامل آن است. نرم افزار یاد شده این مشکل را از بین برده و به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی کارکرد مناسبی دارد.

این نرم افزارکه به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی می توان از آن یاد کرد، یکی از شاهکارهای فوق العاده شرکت بزرگ گام مخصوص اندروید است، البته این نرم افزار که به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی در نظر گرفته می شود، مختص برند هواوی نیست و برای برندهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه رفع هنگ گوشی هواوی تمامی حافظه را اسکن می کند و فایل های صوتی و ویدئویی را که بیش از حد حجیم هستند، به نمایش می گذارد. جهت استفاده از این نرم افزار تنها کافیست گزینه موجود را لمس کنید و حافظه داخلی گوشی خود را کاهش دهید؛ با این نرم افزار سرعت گوشی شما بسیار بالا می رود و به نوعی در کنار برنامه رفع هنگ گوشی هواوی و برندهای دیگر قرار می گیرد.اپلیکیشن  GOM Saver – Memory Storage Saver and Optimize؛ نرم افزاری جالب به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی

نرم افزار Search Duplicate File ؛ یکی از مهم ترین اپلیکیشن ها به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی

یکی دیگر از برنامه های جالب توجه به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی و برندهای دیگر اندرویدی، این اپلیکیشن کاربردی است که فایل های مختلف با محتوای مشابه را شناسایی و حذف می کند. این نرم افزار که در استور رسمی گوگل  موجود است، امتیازهای بالایی را کسب کرده است.

موتور جست و جوی برنامه رفع هنگ گوشی هواوی یاد شده، به صورت حرفه ای و پیشرفته طراحی شده است؛ به گونه ای که می توان قبل از جست و جوی فایل ها، تنها یک پسوند خاص را مورد جست و جو قرار داد. پس از جست و جو نیز فایل های یافت شده بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی می شوند و می توانید نتایج هر دسته را به دلخواه خود حذف کنید. از دیگرویژگی های این برنامه رفع هنگ گوشی هواوی می توان به  پشتیبانی از انواع حافظه ها نظیر حافظه های داخلی، کارت های اس دی و کابل otg اشاره کرد.نرم افزار Search Duplicate File ؛ یکی از مهم ترین اپلیکیشن ها به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی

نرم افزار Clean Master ؛ مشهور ترین اپلیکیشن در میان کاربران موبایل

آخرین نرم افزاری که قصد داریم به معرفی آن به عنوان برنامه رفع هنگ گوشی هواوی بپردازیم، یک اپلیکیشن شناخته شده است. نرم افزار Clean Master  را که پرطرفدارترین نرم افزار برای کاهش هنگ گوشی های موبایل است، به عنوان یک برنامه رفع هنگ گوشی هواوی در نظر گرفته ایم.

با استفاده از نرم افزار Clean Master قادر خواهید بود فایل های بدون استفاده و اضافی، تاریخچه مرورگرها و جست و جو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید. این کار باعث کاهش هنگ کردن گوشی موبایل های اندرویدی می شود.

نکته جالب توجه در مورد این نرم افزار این است که اپلیکیشن کلین مستر بیش از یک میلیارد بار دریافت شده و امتیازهای جالبی دریافت کرده است. این نرم افزار دارای قابلیت تسک کیلر بوده و شرایط جالبی را برای کاربران رقم می زند؛ همانطور که می دانید برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، نه تنها باعث اشغال رم گوشی شده بلکه عمر باتری اسمارت فون شما را کاهش می دهند، بنابراین با این ابزار می توانید به راحتی اقدام به بستن برنامه های خود کنید.نرم افزار Clean Master ؛ مشهور ترین اپلیکیشن در میان کاربران موبایل

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها