برنامه مرورگر کروم به روز رسانی شد

0
427

کالاسودا_ شرکت گوگل امروز از نسخه جدید مرورگر کروم رونمایی کرد و در کنار این نسخه افزونه جدید و کاربردی با نام مدیریت رمز عبور را به بازار عرضه کرد.

امروز از ظاهر جدید مرورگر کروم رونمایی شد ، این اتفاق بعد از 10 سال انجام شد. این طراحی جدید دارای شکل دایره ای ، ترکیب رنگ های جدید و همچنین آیکن متفاوت است. گوگل با ایجاد تغییرات در برنامه تلاش کرده است تا رابط کاربری مرورگر کروم را بهبود ببخشد و کاربران بتوانند بهتر از گذشته از مرورگر کروم استفاده کنند. این واقعا تغییر بزرگی برای مرورگر محسب می شود.

ظاهر جدید مرورگر کروم را می توان یکی از جدیدترین اتفاقات برای این برنامه اشاره کرد. مرورگر کروم با ظاهر جدید خود جذاب تر از قبل شده است و این موضوع می تواند کاربران زیادی را به خود جلب کند. این طراحی جدید می تواند برای کاربرانی که علاقه زیادی به بازکردن صفحات متعدد دارند جذاب باشد.

افزونه جدید در کنار طراحی تازه برنامه مرورگر کروم

سیستم جستجو این مرورگر هم در قسمت جستجو عوض شده است. این برنامه دیگر به صورت مستقیم نتیجه نظرسنجی را به مخاطب خود اعلام کند. نتایج جستجو در مورد سلبریتی ها ، وقایع ورزشی و آب و هوا به صورت مستقیم برای کاربر ظاهر می شود و کاربر به راحتی می تواند آن خبر را در آدرس جدید ببیند.

گوگل در بخش پر کردن بخش های سایت هم تغییراتی اعمال کرده است. این شرکت در نسخه آخری از این برنامه ارائه کرد تلاش داشت تا فرم هایی مانند رمز عبور ، ایمیل یا فرم های خرید با توجه به تاریخچه کاربر پر شود ولی در نسخه جدید سیستمی معرفی شده است که می تواند برای بخش رمز عبور بسیار کاربری باشد. این افزونه برای کاربر رمز عبورهای قدرتمند درست می کند تا کاربران برای ثبت نام در سایت های مختلف از رمزهای عبور خوب استفاده کنند.

این به روز رسانی برای سیستم عامل دسکتاپ ، مک ، اندروید و iOS ارائه شده است.

ده سال آینده برنامه مرورگر کروم با هوش مصنوعی فعالیت می کند

جدا از به روز رسانی ، گوگل دهمین سالگرد تاسیس مرورگر کرون را جشن می گیرد. باید دید گوگل برای 10 سال آینده چه خوابی برای این مرورگر محبوب دیده است. قطعا 10 سال آینده شاهد ظهور هوش مصنوعی در این مرورگر خواهیم بود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید