تبلت جدید سامسونگ مجوز بلوتوث و وای فای گرفت

0
889

کالاسودا – تبلت جدید سامسونگ به نام Samsung galaxy View 2  مجوزهای بلوتوث و وای فای را دریافت کرد.

احتمالا سامسونگ از یک تبلت سری ویو خود به زودی رونمایی خواهد کرد، چرا که این دستگاه اکنون مجوزهای زیادی از جمله بلوتوث و وای فای خود را دریافت کرده است. این دستگاه به نام galaxy view 2 شماره مدل SM-T927A برای این مجوز ها را از سازمان مقررات رادیویی دریافت کرده است.  ویژگی های پشتیبانی از دو وای فای با فرکانس های 2.4 گیگا هرتز و 5 گیگاهرتز در تبلتی با سیستم عامل اندروید 8 در اختیار کاربران درخواهد آمد. با وجود آنکه اندورید 9 معرفی شده است، اما این تبلت همچنان در سیستم عامل اندروید 8 بهره می برد.

اولین نسل از تبلت های سامسونگ در سال 2015 عرضه شد؛ سامسونگ در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ برلین به عرضه یک تبلت غول‌پیکر ۱۸.۴ اینچی به نام گلکسی ویو اقدام کرد که مجهز به باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5700 میلی آمپر ساعت و 64 گیگابایت رم و 2 گیگابایت رم بود. اما نمودار فروش آن به حد مورد انتظار نرسید و سامسونگ بدون اضافه کردن هیچ گزینه دیگری آن را به مدت طولانی به حال خود رها کرد و اکنون دوباره به سراغش آمده تا ویژگی هایی جدید آن را زنده کند.

صفحه نمایش کوچک تر

 در حال حاضر این غول تکنولوژی کره ای در حال برنامه ریزی طراحی یک جانشین خلف برای این تبلت است که ظاهرا صفحه نمایش آن اندکی در تبلت قبلی کوچک تر است.  در واقع طبق خبرها اندازه صفحه نمایش تبلت جدید سامسونگ به ۱۷.۵ اینچ کاهش پیدا کرده‌ است و به دلیل حاشیه کم نسبت به تبلت قبلی، وزن کمتری را نیز از این دستگاه شاهد خواهیم بود. احتمالا این دستگاه  به یکی از پردازنده‌های اکسینوس ساخت این شرکت و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود.

 با وجود صفحه ‌نمایش بزرگ و 1080 پیکسلی این تبلت، هنوز قلم استایلوس برای این تبلت گزارش نشده است. برخی از ویژگی های دیگر دستگاه های سامسونگ مانند قلم S و حالت Dex نیز برای این محصول فعلا به تایید نرسیده است.

همچنین در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی گلکسی ویو ۲ در دسترس نیست؛ اگرچه این مجوزها نشان می‌دهند که باید به‌زودی منتظر معرفی این دستگاه باشیم. این دستگاه در آمریکا انحصارا توسط اپراتور AT&T عرضه می ‌شود و احتمالا قیمتی حدود 600 دلار برای آن در نظر گرفته شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید