برگزاری مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه در ایران

0
208

نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه پس فردا سه شنبه 21 خرداد در ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: رویداد مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه ۲۱ و ۲۲ خرداد برگزار خواهد شد.

«سورنا ستاری» در نشست خبری نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: هفته مهمی برای زیست‌بوم فناوری کشور است.

وی ادامه داد: رویداد مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه نیز ۲۱ و ۲۲ خرداد برگزار خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: از ۶۲ کشور برای حضور در این مجمع دعوت شده بود که نمایندگان از ۵۰ کشور در نشست مجمع امسال حضور خواهند داشت.

علاوه براین، مدیرکل دفتر تجاری سازی مرکز ارتباطات علم و فناوری گفت: رویداد مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با همکاری سازمان ملل برگزار می‌شود.

«سیداحمدرضا علایی طباطبایی» در نشست خبری نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه که صبح امروز در معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد گفت: رویداد مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملل برگزار می‌شود.

وی افزود: دعوت نامه های از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملل برای ۸۰ کشور فرستاده شده و قرار است وزرای آموزش عالی و روسای سازمان‌های مرتبط به علم و فناوری در این سازمان حضور پیدا کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها