برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در سال آینده

0
7649

کالاسودا – ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران دی ماه سال آینده برگزار خواهد شد و میزبان علاقه مندان و خریداران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود شیخ زین‌الدین رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در خصوص تغییر زمان برگزاری ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، گفت: با توجه به درخواست مراکز علمی و پژوهشی و تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی، ششمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران دی ‌ماه ۹۷ برگزار می‌ شود.

معاون نوآوری و تجاری‌ سازی فناوری افزود: نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران هر ساله در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شد و علت این تغییر،  ارسال درخواست شرکت ‌های دانش بنیان سازنده این تجهیزات و مواد، روشن‌ تر شدن وضعیت و تخصیص بودجه دانشگاه ‌ها و مراکز آموزشی در زمان خرید، تسریع برای ثبت سفارش خرید و فرآیندهای مالی مرتبط و همچنین کمک به سازندگان تجهیزات در واقعی شدن میزان سفارش‌ های دریافتی از خریداران است.

رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران همچنین اعلام کرد: شرایط حضور محصولات و شرکت‌ ها، سیاست ‌های حمایتی نمایشگاه و همچنین زمان و نحوه ثبت در نمایشگاه ششم، متعاقباً در تابستان سال ۹۷ اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید