بزرگ کردن حیوان دیجیتالی در بازی Call of Duty با ساعت مچی

0
762

این ساعت مچی در بازی Call of Duty به شما امکان بزرگ کردن یک حیوان دیجیتالی را خواهد داد.

به گزارش کالاسودا و نقل از The Verge، بازی کنان CoD: Modern Warfare قرار است به عجیب و غریب ترین آیتم تزئینی کل تاریخ بازی‌های Call of Duty دسترسی پیدا کنند.

این آیتم، یک ساعت مچی است که روی دست کاراکتر شما در بازی می‌نشیند. داخل این ساعت مچی، شما یک حیوان مجازی خواهید داشت که شباهت زیادی با اسباب بازی‌های تاماگونچی شرکت Bandai دارد.

تصاویر منتشر شده، حیواناتی نظیر یک سگ، پاندا، گربه و چیزی شبیه به اژدها را نشان می‌دهند. شما باید از حیوان دیجیتالی خود مراقبت کرده و به آن غذا دهید تا از مرگ آن جلوگیری کنید.

عجیب ترین بخش کل این ماجرا این است که شما تمام این کار‌ها را روی یک نسخه‌ی مجازی از یک آیتم فیزیکی در داخل یک بازی مجازی انجام می‌دهید!

شما قادر به چک کردن ساعت مچی خود در حین نبرد با استفاده از d-pad خواهید بود.

شرکت Activision حتی به هنگام معرفی این آیتم، داستان را تا حد زیادی پیچیده و مضحک کرده است که باعث سرگیجه می‌شود.

در بازی، این ساعت توسط شرکت خیالی Rothwynn ساخته شده است که تنها در دنیای بازی‌های CoD وجود دارد. چیزی شبیه به کشور خیالی Urzikstan که قبلا هم در دنیای بازی آنرا دیده ایم.

این اولین بار است که یک شرکت بزرگ بازی سازی مثل Activision تا این حد یک شوخی را به شکلی جدی در بازی پیاده سازی کرده است و حس و حال عجیبی به بازی داده است.

این ایده ای خلاقانه تر از اسکین‌ها و آیتم‌های تزئینی بی اهمیت است که در تمام بازی‌های شوتر امروزی به چشم می‌خورند.

نکته‌ی ترسناک تر پیرامون این ساعت این است که شما برای رشد و رفع نیاز‌های این حیوان دیجیتالی، فقط یک راه دارید. آن هم کشتن است!

به نظر می‌رسد این تکنیک شکستن دیوار چهارم و به سخره گرفتن پرداخت‌های درون برنامه ای توسط خود مالک بازی، به نوعی موفق از آب در آمده و سر و صدای زیادی را در بین بازیکنان راه بیندازد.

همه‌ی اینها به وسیله‌ی فروش یک ساعت مچی کودکانه در یک بازی شوتر اول شخص!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها