بلندگوی الکسا مترجم همزمان شد

0
866

 کالاسودا_بلندگوی الکسا مترجم همزمان می شود . اگر از دید شما این خبر عجیب است باید بدانید که واقعا قرار است این اتفاق جالب رخ دهد .

این روزها بازار دستیار های صوتی ، یا بلندگوهای هوشمند بسیار داغ است . از بلندگوهای برندهای مشهور گرفته تا بلندگوهای شرکت های کمتر شناخته شده ، همه به دنبال فروش بالاتر هستند .

با این وجود ، به نظر می رسد آمازونی ها نسبت به سایر شرکت ها، قدرتمند تر عمل می کنند. این شرکت تصمیم گرفته با استفاده از سیستم مترجم همزمان ، نسلی  جدید دستیار های صوتی هوشمند را ارائه کند .

اما یکی از مهم ترین ویژگی های این سیستم را می توان روند ترجمه الکسا دانست. به عنوان مثال اگر یک آمریکایی بخواهد در یک مهمانی  ژاپنی حضور داشته باشد ، می تواند از این طریق با زبان کشور میزبان تبریک های خود را ابراز کند .درواقع الکسا موضوع را درک کرده و جمله ای مناسب را پیشنهاد می دهد.

هدف آمازون از انجام این کار چیست ؟

به نظر می رسد هدف از این کار  افزایش اقبال بلندگوی الکسا در کشورهای مختلف است و چرا که این شرکت قصد دارد ، سیستم ترجمه همزان را با هدف نا اشنایان به زبان انگلیسی اشاعه دهد .

با این وجود اگر تصور می کنید توانایی های این سیستم محدود است ، سخت در اشتباهید . چرا که سیستم های ترجمه آنی فقط لغات را تحت الفظی ترجمه می کنند . اما سیستم ترجمه ، الکسا  امکان درک کلمات و عبارات ساده  را نیز داراست . در حال حاضر الکسا ترجمه کلمات و اصطلاحات زبان هایی مانند اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی را به زبان انگلیسی و برعکس ممکن کرده و  قرار است در آینده نزدیک چند زبان دیگر که هنوز به طور دقیق مشخص نشده اند را به مجموعه خود اضافه کند.