بلوتوث صوتی کم مصرف چیست؟

0
638

هدفون‌های بی سیم در حال حاضر ارزش زیادی دارند و به زودی ویژگی‌های بهتری را نیز اضافه خواهند کرد. بلوتوث صوتی کم مصرف، نوید یک دستگاه با قدرت بالا و کم مصرف را می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، می‌توانید طول عمر بالاتر باتری، امکان جابجایی به چندین هدفون به طور همزمان و موارد دیگر را با این فناوری انتظار داشته باشید.

بلوتوث صوتی کم مصرف چیست؟

بلوتوث صوتی کم مصرف یک استاندارد جدید برای انتقال صوتی با مصرف کم از طریق بلوتوث است. این فناوری جدا از بلوتوث 5 و 5.1 است. گروه ذی نفع Bluetooth Special  یا (SIG) جامعه ای بیش از 34000 شرکت تولیدکننده است که محصولاتی که از فناوری وایرلس استفاده می کنند را تولید می‌کند. فناوری بلوتوث کم مصرف در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شده بود.

علاوه بر مصرف انرژی کم، کدک جدید ارتباطی این فناوری نوید بخش بهبود کیفیت صدا نسبت به کدگذاری بلوتوث SBC است. مانفرد لوتسکی از موسسه Fraunhofer IIS بیان کرد: آزمایشات فراوان نشان داده‌اند این فناوری دارای بهبودهایی چون افزایش کیفیت صدا نسبت به کدگذاری های قبلی و کلاسیک حتی با نرخ بیت 50 درصد پایین تر است.

بلوتوث صوتی کم مصرف

بلوتوث صوتی LE یا کم مصرف همچنین چندین ویژگی جدید از جمله امکانات صوتی چند منظوره، امکان پخش از طریق بلوتوث به دستگاه‌های مختلف و ادغام‌های آینده با دستگاه‌های سمعک برای گزینه‌های دسترسی راحت‌تر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها