معرفی بهترین بازی‌های مسابقه‌ای سال 2019 برای گوشی‌‌های اندروید

0
1128
معرفی بهترین بازی های مسابقه ای سال 2019 برای گوشی های اندروید

معرفی بهترین بازی های مسابقه ای برای گوشی های اندروید بدون شک یک اتفاق هیجان انگیز برای کاربران گوشی های اندرویدی به خصوص علاقه مندان به بازی های هیجان انگیز است. در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین بازی های مسابقه ای در گوگل پلی بپردازیم.

در نظر داشته باشید بازی های که معرفی می کنیم در بسیاری از سبک های بازی های مسابقه ای قرار می گیرد و می تواند تمام خواسته های شما را در این زمینه به بهترین شکل پاسخ دهد.

بازی مسابقه ای Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends را باید یکی از جدیدترین و محبوب ترین بازی های موجود در گوگل پلی دانست. این عنوان می توان تجربه ی بسیار خوبی از بازی های مسابقه ای را برای شما فراهم آورد. در این بازی جذاب شما می توانید با پرداخت های درون نرم افزاری یا اجرای بازی های متعدد شرایط جدیدی در بازی را تجربه کنید و قفل های مراحل را از بین برید.

گرافیک بسیار خوب و موسیقی متن هیجان انگیز این بازی جذاب، نهمین نسخه از بازی های آسفالت را به سفری بسیار شگفت انگیز تبدیل می کند که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی شگفت انگیز بیش از 10 میلیون بار از استور رسمی گوگل دریافت شده و حجمی در حدود 62 مگابایت دارد.

لینک دانلود بازی Asphalt 9: Legends برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

بازی مسابقه ای Asphalt 9: Legends

بازی مسابقه ای Riptide GP: Renegade

نرم افزار دیگری که قصد داریم از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای یاد کنیم، Riptide GP: Renegade است. این بازی را می توان یادآور عناوین Jet Moto یا Wave Race 64 دانست. که توانسته امتیاز های خوبی را به عنوان یک بازی هیجان انگیز به دست آورد.

عنوان یاد شده را باید یک عنوان داستان محور دانست که در آن شاهد مسابقه ها یا نبرد های با رقبا به صورت آنلاین هستید. این بازی گرافیک نسبتا خوبی دارد و در هنگام اجرای مسابقات شاهد جلوه های ویژه ی جالب توجهی هستیم که می تواند حس خوبی را از این بازی جذاب به ما انتقال دهد.این بازی بیش از 100 هزار بار در استور گوگل دریافت شده و به روز رسانی های متعدد این اجازه را به کاربران می دهد تا همراه شرایط خوبی را تجربه کنند. بازی Riptide GP: Renegade با قیمت 2.99 دلار در استور رسمی گوگل در اختیار شما قرار می گیرد.

لینک دانلود بازی Riptide GP: Renegade  برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

بازی مسابقه ای Riptide GP: Renegade

بازی مسابقه ای #Drive

#Drive یکی دیگر از بازی های مسابقه ای به شمار می رود که در آن شما می توانید خودروهای با سرعت بسیار بالا را در کنار بهترین عناصر برای یک مسابقه ی بی پایان ترسیم کنید.

پس از اجرای بازی شما به سرعت جذب صحنه های گرافیکی این بازی می شود، سبک هنری فوق العاده که در نقشه های تولید شده مشاهده می کند به خوبی قدرت گرافیکی بازی را نمایش می دهد.  این بازی جذاب به صورت رایگان در استور رسمی گوگل قرار گرفته و می توانید آن را به سادگی دریافت کنید.

#Drive بش از یک میلیون بار در استور گوگل دریافت شده و حجم این بازی جذاب در حدود 66 مگابایت است. اگر از علاقه مندان بازی های مسابقه ای و هیجان انگیز هستید پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

لینک دانلود بازی #Drive برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

بازی مسابقه ای #Drive

بازی مسابقه ای Beach Buggy Racing

Beach Buggy Racing را باید یک بازی جالب توجه و مسابقه ای مناسب کودکان دانست. این بازی را باید دنباله ای از بازی Beach Buggy Blitz دانست که مسابقات هیجان انگیزی در یک ساحل گرمسیری را رقم می زند. در این بازی باید قبل از پایان یافتن به checkpoints در میانه راه ضربه بزنید.جمع آوری سکه در طول راه به شما کمک می کند تا بودجه ی بیشتری داشته باشید تا بتوانید شرایط خود را بهبود بخشید.

در این بازی باید تلاش کنید تا از برخورد با کلبه های مختلف، حیوانات و افراد دیگر حاضر در مسابقه خودداری کنید، زیرا این موضوع باعث کند شدن سرعت حرکت شما در بازی می شود.در این بازی شاهد گرافیک مناسب و همچنین رنگ های مختلفی هستیم که می تواند چشم نواز قلمداد شود.

لینک دانلود بازی Beach Buggy Racing برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

بازی مسابقه ای Beach Buggy Racing

بازی مسابقه ای Horizon Chase – World Tour

Horizon Chase را باید یک مسابقه ی جذاب دانست که شباهت های بسیاری به بازی های کلاسیک دهه 80 دارد. این بازی با داشتن گرافیک مناسب و بیش از 70 آهنگ در 32 شهر می تواند به خوبی شما را ساعت ها سرگرم کند. در این بازی شما باید رقابت خود را با 20 اتومبیل آغاز کنید و رقابت جالب توجهی را در این بخش رقم زنید. با پیروزی در این مسابقات می توانید به قابلیت های دیگر این بازی نیز دسترسی پیدا کنید.

این بازی به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار می گیرد و برای بازکردن تمام مراحل بازی نیاز به پرداخت درون نرم افزاری دارید. این بازی جذاب بیش از 5 میلیون بار از استور رسمی گوگل دریافت شده و حجمی در حدود 34 مگابایت دارد.

لینک دانلود بازی Horizon Chase – World Tour برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

بازی مسابقه ای Horizon Chase - World Tour

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها