با بهترین جاروبرقی‌‌های بی سیم 2020 آشنا شوید

0
902

در این مقاله در خصوص بهترین جاروبرقی‌های بی سیم 2020 خواهید خواند که قدرتمند، راحت و مقرون به صرفه تر از همیشه هستند.

جاروبرقی‌های پیشرفته امروز چیزی شبیه به مدل های دست و پا گیر دهه های گذشته نیست. آنها فوق العاده سبک، بی سیم، دارای باتری های قابل شارژ برای راحتی و قابلیت حمل بهتری طراحی شده اند. این دستگاه ها تنها جاروبرقی‌های گردوغبار گیر ساده نیستند. آنها از نظر قدرت و انعطاف پذیری کاملا رقیب می‌طلبند. بسیاری از آنها دارای لوازم جانبی بی شماری برای تمیزکاری هستند و حالت های خاصی برای تمیز کردن انواع چند طبقه از جمله کف و پله های چوبی و تمیزکاری های خانگی مانند تمیز کردن مبلمان دارد.

بهترین جاروبرقی‌های بی سیم 2020

شرکت  Dyson پیشگام در این زمینه با مجموعه ای از توانمند و گرانقیمت از جارو برقی‌های سری های Cyclone V است. بسیاری از شرکت ها اکنون جاروبرقی‌های بی سیم خود را ارائه می دهند. اما جاروبرقی‌های بی سیم دیگری نیز به جز شرکت دایسون نیز وجود دارد که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

جاروبرقی بی سیم Dyson V11 Torque Drive

این جاروبرقی 600 دلاری یکی از بهتری جارو برقی‌های بی سیم موجود در بازار و یکی از گران ترین هاست. این مدل پرچمدار روی تمام سطوح از جمله چوب را به معنای واقعی کلمه تمیز می کند. همچنین برای از بین برد موی حیوانات خانگی از روی فرش عالی عمل می کند. دایسون همچنین لوازم جانبی دیگر برای تمیز کردن شکاف‌ها، گرد و غبار و خاک زیر فرش در این مدل تعبیه کرده است.

Shark Rocket Pet Pro Cordless

دومین جاروبرقی بی سیم پرطرفدار Shark Rocket Pet Pro است که قیمت 279 دلاری دارد و برای تمیز کردن کف و موکت عالی است. این جارو برقی نیز مانند مدل بالایی به خوبی ذرات را از روی سطوح چوبی و فرش جمع کرد. تنها تفاوت این است که در تست ماسه ای، این جارو برقی 67% از ماسه ها جمع کرد در صورتی که جاروبرقی دایسون 78% ماسه جمع کرد.

جاروبرقی Moosoo M X6

این جاروبرقی تنها 98 دلار قیمت دارد و می‌تواند به خوبی آشغال و گرد و خاک را از روی فرش، چوب سخت و پله های کم ارتفاع جمع کند. اگر صاحب حیوان خانگی هستید، صراحتا این جاروبرقی را نخرید و به مدل‌های دیگر برای جمع آوری موی حیوان خود از مبل و کاناپه فکر کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها