بهترین قلم‌های دیجیتال 2019 برای نقاشی و یادداشت برداری

0
1492

از قلم‌های دیجیتال هوشمند می‌توان برای نقاشی، نوشتن و یادداشت برداری استفاده کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از toptenreviews، برای استفاده از این قلم ها نیاز نیست که حتما یک گوشی نوت بخرید، بلکه قلم‌های دیجیتال زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه با چند قلم از بهترین قلم‌های دیجیتال 2019 آشنا خواهید شد.

Livescribe 3 Smartpen

این قلم یکی از دقیق‌ترین قلم‌های دیجیتال است که دارای سوئیچ روشن/خاموش قابل چرخش دارد. این یکی از گران قیمت ترین انواع قلم‌های دیجیتال 2019 است که انتخاب خوبی برای نوت بوک‌های لاکچری است. دقت بی عیب و نقص این قلم هم برای نوشتن هم برای نقاشی کاملا مناسب است. همچنین استفاده از آن کاملا راحت و آسان است.

طراحی لاستیک دور قلم کاملا نرم است و ما در 30 ثانیه اولیه استفاده کاملا تحت تاثیر قرار داد. همگام سازی با گوشی بی دردسر است و با این قلم می‌توانید 14 ساعت مداوم کار کنید و با استفاده از درگاه میکرو USB در نوک قلم شارژ می‌شود.

Wacom Bamboo Folio

اگر نقاش یا هنرمند هستید، این قلم ایده آل شماست، زیرا به شما امکان می‌دهد به جای پد آن را روی کاغذ نیز بکشید. در طی تست‌هایی که از این قلم شده است، این قلم تنها یک خطا را ثبت کرده است. از نظر راحتی کار، این قلم دیجیتال بسیار نرم و روان است. قبل از استفاده از این قلم، آن را با درگاه میکرو USB در انتهای دستگاه شارژ کنید تا به مدت 8 ساعت کار کند.

Neo Smartpen N2

این قلم نیز قرارگیری راحت و روانی در دست دارد و می توان با آن ساعت‌ها کار کرد. بدنه فلزی و طراحی زیبای آن می‌تواند جایگزینی جذاب برای قلم‌های دیجیتال مثلثی باشد. کار کردن با آن بسیار راحت است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه پایین را فشار دهید تا روشن و خاموش شود یا با تنظیمات بلوتوث جفت شود.

این قلم نیز از درگاه میکرو USB که در بالای قلم قرار دارد شارژ می‌شود و به مدت 5 ساعت کار می کند، بنابراین نیاز به شارژ مکرر دارد. اگر به دنبال یک قلم هوشمند براق و تمام فلزی هستید که به خوبی کار کند ، Neo Smartpen N2 یک انتخاب عالی است.

Moleskine Pen+

این قلم بخشی از محصولات هوشمند Moleskine است، مجموعه از محصولات با کیفیت از جمله تبلت های Ncoded و Pen+. بسیاری از قلم‌های دیگر برای کار کردن به کاغذ اختصاصی خود نیاز دارند، اما این قلم رابط فراگیرتری دارد. قلم براق است و وزن آن به اندازه 5 خودکار معمول بیک است.

بدنه مثلثی آن برای نگهداری و نوشتن راحت است. این قلم برای نقاشان خوب نیست، با این حال به خوبی می‌توان برای نوشتن از آن روی نوت بوک استفاده کند. این محصول همراه با توانایی ضبط صدا، در کنار یادداشت برداری در سخنرانی‌ها و جلسات است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها