بهترین لوازم جانبی برای عاشقان خودرو در سال 2019

0
1999

در این مقاله در مورد بهترین اکسسوری و لوازم جانبی که هر علاقه‌مند به خودرو به آنها نیاز پیدا می‌کند را معرفی خواهیم کرد که قیمتی کمتر از 100 دلار دارند.

از بین تمام هدیه‌هایی که برای سال جدید می‌خواهید به دوستان خود بدهید، برای خودروبازها پیدا کردن یک هدیه سخت‌تر است، چرا که شاید پیدا کردن یک اکسسوری برای آنها گران تمام شود. اما در زیر لیستی از بهترین لوازم جانبی که می‌توان با قیمت زیر 100 دلار خرید را مشاهده می‌کنید.

بهترین لوازم جانبی برای عاشقان خودرو

خرید برای علاقه مندان به خودرو می تواند سخت باشد. چرا که آنهایی که عشق ماشین هستند معمولا دو حالت دارند: یک اینکه آنها قبلاً تقریباً همه موارد لازم را خریده اند و دو آنچه که در حال حاضر ندارند احتمالا به دلیل بودجه گران آن بوده است.

علاوه بر این ، هدایای ضروری خودرو مانند حوله های میکروفیبر ، کیت مراقبت از اتومبیل ، چراغ قوه ، کاتر کمربند ایمنی ، یک بادگیر لاستیک یا حتی تشک های جدید اتومبیل احتمالاً از قبل روی خودرو در گاراژ نصب شده باشد یا کاربر آنها را خریداری کرده باشد. (البته این بدان معنا نیست که هیچ یک از این موارد نمی توانند هدیه ای عالی باشند ، اما شاید برای یک ماشین باز قهار انتخاب جالبی نباشند.)

پس چه باید کرد؟ خبر خوب این است که شما نیازی به صرف هزینه برای هدیه های عالی به دوستداران ماشین ندارید. در ادامه لیستی تهیه شده است که هر کدام از هدیه ها با قیمتی کمتر از 100 دلار به فروش می رسند. بعضی از آنها حتی نسبت به ارزشی که به عنوان کادو دارند، به مراتب مقرون به صرفه هستند.

لگوی فولکس واگن مدل بیتل

بیشتر ما زمان وقت گذاشتن روی بررسی قطعات خودرو در گاراژ را نداریم. اما می توان با یک سری لگو، قطعات ماشین را شناخت و آنها را با کمک راهنما به هم متصل کرد. سری فولکس واگن بیتل لگو می تواند هدیه مناسبی در این خصوص باشد. فقط کافی است جزئیات مربوط به موتور هوا خنک و دیگر اجزای این خودرو را به خاطر بسپارید تا یک خودروی کلاسیک جذاب درست کنید.

این کیت اسباب بازی مهیج تنها 99.99 دلار قیمت دارد و دارای راهنمایی برای درست کردن است. این هدیه برای سنین 16 سال به بالا طراحی شده است و دارای پیچیدگی های خاص خود است. اما برای اینکه از این هدیه خوشتان بیاید نیاز نیست که سن بالا داشته باشید تا خودروی بیتل فولکس واگن را یادتان بیاید، بلکه حتی جوانها نیز می توانند از آن لذت ببرند. طول محصول نهایی 11 اینچ است و می توان آن را حتی روی داشبورد خودرو نیز گذاشت. حتی به عنوان یک لوازم جانبی روی میز اداره شما نیز اکسسوری جذابی به نظر می رسد.

کیف پولی با روکش صندلی

اگر فردی که می خواهید برایش هدیه بخرید از علاقه مندان به مد روز است، می توانید این کیف پول پارچه ای که با روکش صندلی درست شده است را خریداری کنید. صنعت خودروسازی مملو از سبک های نمادین است که برخی از آنها داخل خودرو یافت می شوند. به عنوان مثال به صندلی های شطرنجی و بهم پیوسته Volkswagen GTI نگاهی بیاندازید.

WalletWerks شرکتی است که از این پارچه ها برای درست کردن اکسسوری خاص لوازم خودرو استفاده می کند. این شرکت برخی از پارچه ها را از کارخانه سازنده می گیرد و همانطور که از نام آن پیداست ، کیف پول هایی با کیفیت بسیار عالی از آنها می سازد. این شرکت همچنین دارای محصولاتی چون جوراب و کلید برای مشتریان علاقه مند است ، بنابراین تجربه رانندگی شما به لطف لوازم جانبی این شرکت می تواند حتی مهیج تر هم باشد.

دوربین داشبوردی

جالب است که یک دوربین عکاسی به علت قیمت بالا هدیه ای است که کمتر کسی انتظار آن را دارد، یا اینکه ممکن است به دلیل عدم علاقه هرگز به آن احتیاج نداشته باشد. اما وقتی همه چیز در این دوربین به رانندگی مربوط می شود احتمالا از داشتن ان خوشحال می شود. این یک دوربین جمع و جور ساده است که کار ضبط از جاده را انجام می داد تا در صورت تصادف یا اتفاقات دیگر بتواند به راحتی مدرک و اثبات مورد نیاز برای نجابرای شرکت بیمه یا دیگر ارگان ها را فراهم کند.

شما می توانید این دوربین داشبوردی کوچک را با قیمت 50 دلار خریداری کنید، اما واحدهای گران تر نیز ممکن است شامل یک دوربین دوم باشد که 6 عدد از آنها را برای تصادف از عقب یا GPS برای ثبت سرعت و موقعیت مکانی مناسب باشد. به عنوان یک مزیت خوب ، علاقه مندان به خودرو نیز می توانند از فیلم دوربین با وضوح بالا برای ضبط مسافت های دور استفاده کنند.

شارژر باتری قابل حمل خودرو

هیچ چیز بدتر از اینکه کنار خیابان باتری تان خالی شده باشد نیست. در این حالت، با استارت زدن مداوم نیز خودرو روشن نمی شود تا بتوانید حرکت کنید. انتظار اینکه کسی در جاده باتری شما را درست کند، نیز احتمال کمی است. اما می توانید با دارا بودن یک پک باتری قابل شارژ مطمئن باشید که کنار جاده نمی مانید. مطمئن شوید استارتر باتری که می خرید، به اندازه کافی نیرو برای موتور شما دارد. موتورهای بزرگتر به اندازه بزرگتری احتیاج دارند. استارتر پک باتری که در اینجا معرفی  شده است می تواند یک موتور بنزینی 6.5 لیتری یا 5.2 لیتری دیزلی را پر کند.

پک تجهیزات اضطراری

پک تجهیزات اضطراری مانند بیل هنگام مسافرت کردن مهم است و باید بخشی از تجهیزات اضطراری راننده باشد. این پک امکان این را به شما می دهد تا خود را از موقعیتهای اضطراری تنها نبینید، اما گاهی اوقات بیل معمولی کاملاً این کار را انجام نمی دهد زیرا نیاز به بیل های دندانه دار داریم. به لطف تجهیزات بیل Krazy Beaver می تواند به رانندگان کمک کننده باشد.

تی شرتی با طرح گیربکس

همه پیراهن دوست دارند و علاقه مندان به خودرو می توانند تی شرتی با طرح گیربکس داشته باشند. لباس Manual Gearbox که روی آن تصویر گیربکس دیده می شود، می تواند هدیه ای جذاب باشد.

کتابی خواندنی برای علاقه مندان به خودرو

تقابل فورد و فراری جذاب به نظر می رسد،  و خواندن کتابی در مورد مقایسه آنها نیز جذاب است. کتابی به نام Go Like Hell: Ford, Ferrari and Their Battle for Speed and Glory at Le Mans اثر ای جی بیمز کتابی عالی در مورد این دو خودرو سرعت و جذابیت ها در کنار تاریخی است که پشت آنها وجود دارد.

کمپرسور تنظیم باد EPAuto  12 ولتی

این دستگاه را به عنوان راهی برای جلوگیری از مراجعه به پمپ بنزین برای تنظیم و پر کردن لاستیک های اتومبیل های خود می توانید خریداری کنید و داشتن آن بسیار کمک کننده است. این وسیله جمع و جور و از نظر استفاده آسان است و روی پلاگین 12 ولت وسیله نقلیه شما اجرا می شود، بنابراین شما حتی نیازی به پریز برق ندارید.

کوچک و سبک بودن این دستگاه موجب می شود که خیلی راحت آن را به صورت یک لوازم جانبی در صندوق عقب نگهدارید و حتی به وسیله لوازم جانبی سوزن برای پمپاژ بسکتبال و سایر لوازم جانبی ورزشی نیز ارائه می شود. به علاوه این ابزار دارای یک چراغ قوه داخلی شگفت انگیز است که اگر در تاریکی کنار جاده گیر کرده باشید ، بسیار مفید واقع می شود. نکته: این دستگاه EPAuto برای باد کردن لاستیک کامیون های تجاری در نظر گرفته نشده است بلکه برای اتومبیل های مسافری طراحی شده است و با قیمت 35 دلاری شکایت کردن از ان سخت است.

جارو برقی ماشین Hotor

آشغال و گرد و غبار در خودرو می تواند چهره ناخوشایندی به خودروی شما دهد اما اگر یک کیت همراه برای تمیز کردن داشته باشید دیگر مشکلی نخواهید داشت. پک جارو برقی 16.5 فوتی با خروجی 12 ولت می تواند به شما کمک کند که همیشه خودرویی تمیز داشته باشید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها