آشنایی با بهترین لپ تاپ های قابل جدا شدن 2019 – بخش اول

0
159

لپ تاپ های قابل جدا شدن مزایایی مشابه همتایان غیر قابل جدا شدن خود دارند. آنها همچنین برای تنظیم نیازهای مختلف در تنظیمات مختلفی قرار می گیرند.

مزیت بهترین لپ تاپ های قابل جدا شدن

همانطور که از نام این دستگاه پیداست، این لپ تاپ ها از مزایای دیگری برخوردار هستند. صفحه های آنها قابل جدا شدن هستند و می توانید از آنها به عنوان رایانه لوحی لمسی استفاده کنید. این امر باعث می شود که چنین لپ تاپ هایی برای افرادی که به جنبه هایی مانند قابلیت حمل و وزن کم اهمیت می دهند، ایده آل باشد.

آنها همچنین برای کسانی که نمی خواهند لپ تاپ و تبلت جداگانه داشته باشند گزینه خوبی هستند. به دلیل توانایی عمل به عنوان دو دستگاه، از آنها به لپ تاپ های 2 در 1 نیز یاد می شود. اگرچه همه تولید کنندگان لپ تاپ نسخه های جداشده را ارائه نمی دهند، می توانید از مارک های معتبر مانند Acer ، Lenovo و HP استفاده کنید. در زیر برخی از بهترین لپ تاپ های قابل جدا شدن است که می توانید آنها را برای خرید در نظر بگیرید برای شما گردآوری شده است.

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad

لپ تاپ Lenovo ThinkPad از نمایشگر 12 اینچی با نور پس زمینه FHD IPS با رزولوشن 2160 x 1440p برخوردار است و توسط Corning Gorilla Glass محافظت می شود. صفحه نمایش لمسی همچنین دارای زاویه دید 170 درجه عرض ، نسبت کنتراست 800:1 ، نسبت ابعاد 3: 2 و روشنایی 360 نیت است. این دستگاه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD بهره می برد. همچنین دارای یک پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Intel Core با فناوری vPro و یک پردازنده Intel HD Graphics 515 است. این لپ تاپ با سیستم عامل Windows 10 Pro بارگذاری شده است.

این لپ تاپ مجهز به صفحه کلید با دکمه مغناطیسی نازک برای چسبیدن به صفحه نمایش است که می توان آن را به راحتی جدا کرد و یا روی پایه قرار داد. این صفحه کلید شامل دکمه ها و یک تاچ پد از نوع TrackPoint است. دستگاه از گزینه های اتصال Wi-Fi 802.11 abg / bgn و بلوتوث پشتیبانی می کند. این شامل 2 عدد دوربین جلو و 8 مگاپیکسل دوربین اصلی ، یک ریدر برای اثر انگشت و یک reader برای رسانه دیجیتال چند فرمتی است که می تواند یک کارت حافظه حداکثر 64 گیگابایت را در خود جای دهد. این واحد همچنین دارای طیف وسیعی از گزینه های اتصال ، شامل پورت USB 3.0 ، مینی Display-Port ، پورت USB Type C ، و یک اتصال دهنده صفحه کلید Pogo است. آن با یک باتری لیتیوم پلیمر دو سلولی 37 وات ساعتی با طول عمر 10 ساعت کار می کند. لپ تاپ Lenovo در دو نوع تبلت و تبلت با صفحه کلید و قلم ارائه می شود.

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad

Acer Switch V Metallic

لپ تاپ جداشونده ایسر سوئیچ ئی دارای صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی FHD IPS با صفحه نمایش LCD و با backlit LED و وضوح 1280  800 * پیکسل و Corning Gorilla Glass است. این لپ تاپ در دو نوع مختلف  RAM و هارد موجود است. یک نوع آن به رم 4 گیگابایتی و حافظه  64 GB مجهز است. گزینه دیگر 8 گیگابایت رم و حافظه ذخیره 256 گیگابایتی دارد. این دستگاه با یک پردازنده چهار هسته ای 1.44 گیگاهرتز Intel Atom x5 یکپارچه شده است که می تواند تا 1.9 گیگاهرتز و یک پردازنده Intel HD Graphics 400 تقویت شود. این لپ تاپ  با سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 10 پرو به بازار عرضه شده است.

این لپ تاپ دارای صفحه کلیدی است که می تواند بر اساس تنظیمات برگزیده فردی و فناوری Acer SwitchLock برای امنیت داده ها ، به راحتی جدا شود . این دستگاه همچنین دارای ویژگی های دیگری شامل دو دوربین ، دو بلندگو جلو Dolby Audio  و کارت خوان حافظه است که از کارتهای حافظه micro-SD و microSDXC ، یک ریدر اثر انگشت و یک قلم اختیاری و همچنین کلیدهای مخصوص ویندوز و دکمه های کنترل فشار و ولتاژ اختصاصی استفاده می کند. این پشتیبانی از بلوتوث 4.0 و Wi-Fi 802.11 abg / bgn ، پورت برق ، درگاه USB 2.0 Type A ، درگاه USB 3.1 Gen 1 Type C و جک میکروفون / هدفون است. لپ تاپ قابل جدا شدن ایسر از باتری دو سلولی لیتیوم یونی 7450 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

Acer Switch V Metallic

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها