معرفی بهترین مرورگر 2018 ؛ نت گردی پرسرعت همراه با امنیت

0
796
بهترین مرورگر 2018

یک مرورگر وب مناسب می تواند امنیت بهتر و انعطاف پذیری بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد و اولویت کاری شما را با سرعت بیشتری انجام دهد.

ممکن است مرورگری که در حال حاضر استفاده می کنید، بهترین نباشد اما احتمالا برای سال های متمادی از آن استفاده می کنید، بدون اینکه بدانید گزینه های بهتری نیز وجود دارد که زندگی نتی شما را بسیار ساده تر خواهد کرد! انتخاب یک مرورگر وب مانند انتخاب یک سیستم عامل یا گوشی نیست. شما انتخاب های زیادی برای جایگزینی خواهید داشت. در زیر بهترین مرورگر 2018 را به انتخاب دیجیتال ترندز در زیر لیست کردیم تا بتوانید مرورگر خود را از میان بهترین ها انتخاب کنید.

گوگل کروم

گوگل کروم

گوگل کروم یک مرورگر چند جانبه است که با دارا بودن یکپارچه سازی کامل اکانت گوگل، یک اکوسیستم پیشرفته و پرطرفدار و مجموعه ای قابل اعتماد از برنامه های گوشی هوشمند است که استفاده آسان آن موجب شده که گوگل کروم برترین مرورگر شناخته شود. کروم حتی برخی از تبلیغاتی را محدود می کند که با استانداردهای پذیرفته شده در صنعت مطابقت ندارد. گوگل به تازگی کروم 69 را منتشر کرده است و ده سالگی این مرورگر را با یک طراحی قابل توجه و ویژگی های جدید جشن گرفت. رابط کاربری جذاب و روان ظاهر شیکی به آن داده است، زبانه ها و تب ها به راحتی قابل رویت و دسترسی هستند و این برای کسی که سایت های زیادی باز می کند، کار را آسان تر کرده است. به علاوه مدیریت رمز عبور کروم در حال حاضر گذر واژه های قوی ایجاد و توصیه می کند که امنیت بالای این مرورگر را تضمین می کند.

فایرفاکس آتشین

موزیلا در تلاش است تا مرورگر خود را به یک مکان کاملا مدرن برای گشت و گذار از سایتی به سایت دیگر تبدیل کند. این شرکت به لطف تلاش های اخیر مانند ارتقا به فایرفاکس کوانتوم و تمرکز بر واقعیت مجازی، سعی در ارائه مرورگری متفاوت دارد. آخرین نسخه ای که از فایرفاکس منتشر شده، رابط کاربری بهینه یافته، تمیز و مدرن تر را در اختیار کاربر قرار می دهد تا حتی تجربه مرورگری را داشته باشد که به صورت رایگان برای شما پسورد ایجاد می کند. فایرفاکس کوانتوم برای استفاده از پردازنده های چند هسته ای به گونه ای متفاوت طراحی شده که بتواند از پردازشگرهای سریع تر استفاده کند.

مرورگر اپرا

اپرا نیز به عنوان یک مرورگر معتبر و جایگزین کروم شناخته می شود. هر دو مرورگر روی موتور کرومیوم گوگل ساخته شده و در نتیجه یک تجربه کاربری بسیار مشابه دارند. نوار URL، نوار جست وجو و رابط کاربری هر دو بسیار مشابه است و هر دو نسبتا سریع و سبک هستند. اما تفاوت ها زمانی آشکار می شود که بررسی دقیق تر از اپرا داشته باشید. اپرا توانایی پیش بارگزاری وبسایت را دارد و یک ویژگی جست و جوی سریع را نیز به پنجره بالای مرورگر اضافه کرده است. اپرا یکی از بهترین مرورگر برای سرعت بخشیدن به صفحات وب است. اپرا ظاهر و احساس منحصر به فردی به کاربر می دهد و ترکیبی از ویژگی های کروم و فایرفاکس است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها