بررسی 2 بازی موبایلی استراتژیک که این روز ها مورد تایید بسیاری از کاربران است

0
669

دانلود بازی موبایلی استراتژیک می تواند ساعت ها کاربران را سرگرم کند. این سبک بازی بسیار زیبا همواره طرفداران زیادی داشته و در چند سال اخیر پیشرفت های جالبی را تجربه کرده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی دو بازی استراتژیک بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود بازی موبایلی استراتژیک هستید این دو بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

بازی موبایلی استراتژیک Ancient Genocide

دانلود بازی موبایلی استراتژیک Ancient Genocide شرایط جالب توجهی را تجربه می کند. این بازی بسیار زیبا اکشن- استراتژیک اوج هیجان را برای کاربران همراه خواهد داشت و قیمتی حدود 1.99 دلار در استور رسمی گوگل دارد. این بازی طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و به نظر در سال های آینده پیشرفت های خوبی را از طریق به روز رسانی های متنوع در اختیار کاربران قرار می دهد. این بازی بسیار زیبا هزاران بار توسط کاربران دریافت شده و توانسته امتیاز های خوبی را دریافت کند.
در این بازی بسیار زیبا امکانات جالب توجهی حضور دارد و در این بازی شما باید با توجه به امکانات داده شده در هر مرحله به دفاع از قلعه خود و شکست دادن دشمن بپردازید. تعداد نیروهایی که می توانید استفاده کنید و میزان سکه های شما محدود است که شما را مجبور خواهد کرد تا روشی برای شکست دشمنان پیدا کنید و موفقیت های زیادی به دست آورید. به طور کلی در این بازی باید از بین نیروهایی که در اختیار دارید بهترین را انتخاب کنید تا در زمان و مکان مناسب خودش استفاده شده و باعث پیروزی شما شود.
دانلود بازی موبایلی استراتژیک Ancient Genocide از استور رسمی گوگل

بازی موبایلی استراتژیک Vikings Gone Wild


دانلود بازی استراتژیک یاد شده می توان شما را در کنار میلیون ها کاربری قرار دهد که این بازی بسیار زیبا را انجام می دهند. این بازی شباهت های جالبی به عنوان کلش آو کلنز دارد و شما فرماندهی وایکینگ های وحشی را در اختیار خواهید داشت. در این عنوان بسیار زیبا شما باید سربازان خود را برای حمله به سمت دشمنان آماده کنید، دشمنان شما بازیکنان آنلاین سراسر جهان هستند، با حمله به دیگر مناطق به جمع آوری منابع برای گسترش سرزمین خود تلاش کنید.
این بازی بسیار زیبا لوازم دفاعی جالبی را برای بازیکنان در نظر گرفته و شما باید با صدها نوع مختلف از برج های دفاعی برای محافظت از سرزمینتان وجود دارند که می توانید یک دهکده غیرقابل نفوذ را برای خودتان بسازید.
از جذابیت های این عنوان جالب توجه می توان به چت جهانی اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد تا فرصت استفاده از یک بازی بسیار زیبا در کنار صحبت کردن با کاربران سراسر جهان را از دست ندهند.
دانلود بازی موبایلی استراتژیک Vikings Gone Wild از استور رسمی گوگل

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها