بهترین پروژکتورهای 4K به عنوان سینمای خانگی

0
377
بهترین پروژکتورهای 4K به عنوان سینمای خانگی

آیا قصد دارید برای یک بازی هیجان انگیز، یک فیلم سینمای جدید که عاشق جلوه های ویژه اش هستید یا برنامه ریزی برای شب هایی که در خانه تنها هستید، از یک ویدئو پروژکتور قوی برای تماشا استفاده کنید؟ در این صورت  یکی از این بهترین پروژکتورهای 4K  می تواند سرگرمی خانگی شما را تکمیل کند.

ویژگی های اصلی یک پروژکتور بزرگ سینمای خانگی 4K

پروژکتورهای سینمای خانگی سالهاست که در بازار سرگرمی های ویدئویی با کیفیت بالا نقش مهمی ایفا می کنند. LCD / LED HDTV با صفحه تخت به طور مداوم در حال بزرگتر ، هوشمند تر و ارزان تر شدن هستند و فشار بیشتری به تجارت پروژکتور سینمای خانگی وارد می کنند. اما برای کسانی که می خواهند یک فیلم اکشن را روی یک سیستم پروژکتور 100 اینچی 4K مشاهده کنند انتخاب های خوبی وجود دارد.

ویژگی های اصلی یک پروژکتور بزرگ سینمای خانگی 4K

 Epson Home Cinema 5050UB

بهترین پروژکتور 4K برای اکثر افراد باید از یک تصویر عالی برخوردار باشد، به اندازه کافی روشن باشد تا بتواند در نور محیط کار کند و فاصله مناسبی تا اسکرین داشته باشد که امکان انتخاب مکان انعطاف پذیر را فراهم می کند. تمام این موارد Epson Home Cinema 5050UB کاملاً خلاصه شده است!

اپسون بیش از یک دهه است که در حال تولید پروژکتورهای سینمای خانگی از نوع LCD است. این اساساً فناوری را کامل کرده و صنعت را در تولید پنل های پروژکتور LCD هدایت می کند. 5050UB از تکنیک تغییر پیکسل در یک پیکربندی متشکل از 3LCD (پانل های مستقل قرمز، سبز و آبی که از طریق منشور با هم ترکیب شده اند) برای یک تصویر 4K استفاده می کند که تقریباً از 4K اصلی قابل تشخیص نیست.

حداکثر میزان روشنایی در 2600 لومن است که بیشتر آنها در حالت نمایش پویا در دسترس هستند. در مجموع شش حالت نمایش برای بهبود شرایط مختلف مشاهده امکان پذیر است. هر حالت نمایش لومن ها را به طور متفاوتی اولویت بندی می کند. کمترین حالت ، سینمای دیجیتال است که تقریباً بیش از 1000 لومن وارد بازار می شود. نسبت کنتراست 1،000،000: 1 نیز خصوصاً برای یک پروژکتور LCD بسیار عالی است. همچنین از HDR پشتیبانی می کند.

 Epson Home Cinema 5050UB

Sony Home Theater VPL-VW295ES

این دستگاه از یک فناوری پیچیده Liquid Crystal on Silicon (LCOS) استفاده می کند که بهترین ویژگی های LCD  و DLP را در یک راه حل ترکیبی زیبا (و گران قیمت) ادغام می کند. این پروژکتور یکی از ارزشمندترین پروژکتور ها در حیطه 4K است ، اما قیمت آن بسیار گران است. اما برای برخی افراد ، فقط 8.8 میلیون پیکسل کامل برای هر رنگ (قرمز، سبز و آبی) کار همان 26 میلیون پیکسل را انجام خواهد داد. اگر می خواهید یک پروژکتور 4K با بودجه بالاتری داشته باشید، پروژکتور VPL-VW295ES برای شما مناسب است.

وقتی حرف لنز و اپتیک به میان می آید، نام سونی و کیفیت و ویژگی های آن زبانزد همه است. این پروژکتور نیز یکی از نمایندگان وفادار این برند است. این نرم افزار از HDR کاملاً پشتیبانی می کند و علاوه بر دقت در خروجی 4K از موتور تصویربرداری با تأخیر پایین (برای بازی) نیز برخوردار است. اگر وارد فاز 3 بعدی شوید، این نیز یکی از معدود پروژکتورهای 4K است که از آن پشتیبانی می کند.

Sony Home Theater VPL-VW295ES

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها