به تخم مرغ های هوشمند و مدیر hello eggسلام کنید

0
349
به تخم مرغ های هوشمند و مدیر hello eggسلام کنید|کالاسودا

به تخم مرغ های هوشمند و مدیر  hello eggسلام کنید|کالاسوداکالاسودا_hello egg  نام یک گجت ترکیبی با برنامه نرم افزاری است که می تواند به ساماندهی تمام امور مرتبط با آشپزخانه بپردازد .

Hello egg یک برنامه آشپزی و دستیاری واقعی است که برای بانوان خانه دار و افرادی که در آشپزخانه به پخت و پز می پردازند بسیار کاربردی است .

Hello egg  از یک نمایشگر تمام حرفه ای  برای دستورالعمل های پخت و پز گام به گام استفاده می کند. اگرچه پیش از ورود به این مرحله باید به راه اندازی نرم افزار این گجت اقدام کرد .

راه اندازی نرم افزار RnD64 نرم افزار Eggspert و آشپز هوشمند آشپزخانه egg  کمک می کند کاربران مجموعه ای تمام عیار را برای کمک به خو د در اختیار داشته اشند .

درواقع این برنامه های ترکیبی کمک می کنند، کابران  برنامه های غذایی خود مانند برنامه ریزی طبخ غذا و بازدید از فروشگاه های مواد غذایی را به سرعت سر و سامان بخشند.

با کمک  hello egg آشپزخانه شما ت 10 درجه بالاتر از حد انتظارتان ظاهر خواهد شد. درواقع غافلگیری برای شما معنا و مفهومی نخواهد داشت چرا که این موضوع کمک می کند تا حتی اگر در ساعات پایانی روز یا شب با موجی از مهمانان ناخوانده مواجه شوید، به سرعت قادر به مدیریت محتویات یخچال، امکانات طبخ و نرخ تعداد مهمانانی که می توانند پذیرایی شوند دست پیدا کنید.

با اتصال کیف پول هوشمند خود به  heloo egg  می توانید به یک مدیریت و سازماندهی کلی برای سفارش و تحویل مواد غذایی خود دست پیدا کنید . درواقع این برنامه کمک می کند به صرفه ترین مواد غذایی موجود در بازار را شناسایی کرده و سفارش دهید .

افزون بر این ها ، این برنامه شما را با دستورالعمل های ویدیویی آسان نیز آشنا می کند. برنامه هایی که با کمک هوش مصنوعی به شما کمک می کند به طبخ غذاهای جدید بپردازید  البته اگر سوالی هم دارید از کارشناسان حرفه ای آنلاین بپرسید .

بر اساس پژوهش ها 92 درصد آمریکایی های  بین 25 تا 34 ساله موافقند که پخت و پز خانه سالم تر از صرف غذا بیرون از منزل است.

تقریبا 60 درصد از این افراد نیز کمبود وقت یا نداشتن مواد غذایی لازم را دلیلی اصلی مشکل طبخ غذا در خانه تلقی می کنند.

Hello Egg یک دستیار هوشمند صوتی با صفحه نمایش قدرتمند است که بر اساس شخصیت آشپز خانه و سلایق او کار می کند . افزون بر همه این ها  hello egg دارای  پخش کننده موسیقی، خبرهای صوتی، پیش بینی آب و هوا، تایمر های متعدد فعال صدا و یادآوری ها است.

برای خرید این برنامه و گجت می توان از پایان سال جاری و از طریق وب سایت های معتبری مثل آمازون اقدام کرد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها