به روز رسانی گلکسی M30 سامسونگ آغاز شد

0
558
به روز رسانی گلکسی M30 سامسونگ آغاز شد

به روز رسانی گلکسی M30 سامسونگ آغاز شده و تمام نسخه های این گوشی هوشمند به زودی اندروید 9 را دریافت می کنند. چند روز پیش اخباری منتشر شده بود که در ابتدای ماه ژوئن این به روز رسانی برای گوشی های سری M آغاز می شود، با این جود به نظر می رسد به روز رسانی گلکسی M30 زودتر از موعد مقرر آغاز شده است.

گوشی های سری M سامسونگ را باید یکی از بی نقص ترین گوشی های هوشمند سری M دانست. این گوشی های هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارند و با اتکا به یک باتری قدرتمند توانسته اند فروش خوبی به دست آورند، کمپانی سامسونگ نیز قصد دارد با عرضه به روز رسانی های متنوع شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند و به نوعی مشکلات کاربران در سری های میان رده های قدیمی سامسونگ را برطرف کند.

حجم به روز رسانی گلکسی M30 سامسونگ چقدر است؟

بر اساس اخبار منتشر شده به روز رسانی گلکسی M30 سامسونگ با نام M305FDDU1BSEA و حجمی در حدود 1.14 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این به روز رسانی رابط کاربری One UI سامسونگ را همراه با پچ امنیتی ماه می 2019 در اختیار کاربران قرار می گیرد.حجم به روز رسانی گلکسی M30 سامسونگ چقدر است؟

این رابط کاربری با تمرکز بر برخی ویژگی ها به سادگی این گوشی هوشمند کمک می کند، پشتیبانی از حالت تاریک همچنین به روز رسانی بخش بیکسبی را می توان مهم ترین تغییرات در این به روز رسانی دانست. این به روز رسانی در هفته های آینده برای تمام نسخه های این گوشی هوشمند و همچنین سایر میان رده های سری M سامسونگ به مرور عرضه می شود و بدون شک این موضوع در روزهایی که کاربران برند هواوی نگرانی هایی در مورد گوشی هوشمند خود دارند، جالب توجه خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها