طراحی و پیاده‌سازی سرویس آزمایشی 118 هوشمند

0
163

مخابرات ایران دست به طراحی و پیاده‌سازی سرویس آزمایشی 118 هوشمند زد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که دست به طراحی و پیاده‌سازی سرویس آزمایشی 118 هوشمند زده است.

بنابراین گزارش، حدود 20 میلیارد تومان صرفه جویی سالانه حاصل از تجمیع، طراحی و پیاده سازی زیرساخت انبار داده، ایجاد زیرساخت اگریگیتوری و ارائه خدمات مشارکتی، طراحی و پیاده‌سازی سرویس آزمایشی 118 هوشمند، بهسازی و تحول در درگاه‌های تماس، پرتال و درگاه‌های پرداخت، یکپارچه و متمرکز کردن CRM تلفن ثابت DSL/FTTx و خدمات تجاری، پیاده‌سازی سیستم متمرکز OSS باند پهن و یکپارچه‌سازی با CRM و اکانتینگ، یکپارچه و متمرکز سیستم صدور صورتحساب کلیه مناطق با راهکار ایرانی، پیاده‌سازی سیستم ثبت خرابی و پرداخت قبض با کد دستوری 2020 از طریق تلفن همراه و طراحی و توسعه سیستم Bit Stream و ارائه وب سرویس‌های مورد نیاز FCP ها جهت یکپارچگی اقداماتی است که شرکت مخابرات ایران در سال گذشته انجام داده است.

این شرکت موارد فوق را در مجمع عمومی سالیانه خود مطرح کرد. همچنین گزارش عملکرد سال مالی منتهی به سال 97، بررسی صورت حساب‌های مالی، اتخاذ تصمیم در خصوص سود تصمیمی، حق جلسه اعضای کمیته‌های تخصصی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل برای سال 98 و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جزو مواردی است که در این مجمع به آن رسیدگی شد.

طبق اعلام این شرکت در مجمع عمومی سالیانه، خدماتی مانند تامین خدمات برای سازمان فناوری و دیگر مجموعه‌ها، افزایش سهم ترافیک داخلی، رشد ترافیک از 1500 به بالای سه هزار ترابایت در روز توسط مخابرات از دیگر خدمات شرکت مخابرات ایران در سال گذشته بوده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها