اکنون با سه اپلیکیشن گوگل می توانید به صورت آنلاین غذا سفارش دهید

0
197
اکنون با سه اپلیکیشن گوگل می توانید به صورت آنلاین غذا سفارش دهید

یکی از مواردی که گوگل در طول سال ها روی آن کار کرده است این است که محصولات و خدمات خود را برای استفاده آسان و ضروری در اختیار همگان بگذارد. آنچه تاکنون از سوی گوگل دیده ایم این است که سعی دارد همه اطلاعات را به راحتی در اختیار شما قرار دهد و در نتیجه موجب صرفه جویی کاربران در هنگام مرور وب می شود.

سفارش آنلاین با 3 اپلیکیشن

برای مثال یکی از مواردی که گوگل آن را به طور مستقیم در اختیار کاربران قرار داده است، تبدیل نرخ ارز است که می توانید آن را بدون رفتن به سایت دیگری انجام دهید. در حال حاضر از سوی این غول جستجو قابلیت جدیدی ارائه شده است که به راحتی می توانید با اپلیکیشن های مختلف غذا را به طور مستقیم از جانب سه اپلیکیشن گوگل مپس، گوگل سرچ و دستیار صوتی گوگل انجام دهید.

 امروز گوگل اعلام کرد که برای راحتی سفارش آنلاین غذا اپلیکیشن های جستجو، نقشه و دستیار صوتی خود را بروزرسانی کرده است. این نرم‌افزارها هم اکنون با سرویس ‌های آنلاین سفارش غذا مانند DoorDash، Postmates، Delivery.com، Slice و ChowNow برای ارسال مستقیم سفارش شما همکاری می‌ کنند.

نحوه سفارش آنلاین غذا از طریق سرچ یا نقشه گوگل

برای این کار هنگامی که برنامه هایی مانند سرچ گوگل یا گوگل مپس را باز می کنید، یک رستوران می بینید که گزینه ای به نام سفارش انلاین یا Order online نوشته شده است که با زدن آن می توانید  روی نقشه جستجو کنید و تنها در چند حرکت غذای خود را سفارش دهید.نحوه سفارش آنلاین غذا از طریق سرچ یا نقشه گوگل

سفارش با دستیار صوتی گوگل

این قابلیت به صورت مشابه توسط دستیار صوتی گوگل نیز انجام خواهد گرفت. البته انجام آن کمی متفاوت است  باید برای این کار فرمان صوتی “Hey google ، از رستوران فلان غذا سفارش بده”را به او بدهید. اگر شما یک غذای محبوب دارید که پیش تر از رستوران سفارش داده ‌اید، کافیست بگویید “هی گوگل، دوباره از رستوران (اسم رستوران) سفارش بده”. با گفتن این دستور سفارشات قبلی شما نمایان می‌شوند و می ‌توانید از بین آن ‌ها غذای خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

متاسفانه این قابلیت برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. در گذشته ما شاهد اقدام گوگل برای سرویس های مشابه بوده ایم. به عنوان مثال هنگام جستجو برای یک مکان در گوگل مپس، کاربران می توانستند سرویس های مسافربری آنلاین مانند اوبر را نیز به خدمت بگیرند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها