وان پلاس در بخش نرم افزاری نیز قدرت نمایی خود را آغاز کرد

0
404

کالاسودا- گوشی هوشمند OnePlus 6 اولین به روز رسانی خود را دریافت کرد. این گوشی هوشمند که هنوز وارد بسیاری از کشور ها نشده است پس از گذشت چند روز از آغاز فروش خود اولین به روز رسانی را دریافت کرد که قابلیت های کاربردی جالبی را در کنار پچ امنیتی ماه می در اختیار کاربران قرار می دهد.

وان پلاس پرچم دار خود را در چند روز گذشته برای رقابت با پرچم داران قدرتمند برند های برتر دنیا آماده روانه بازار کرد. قابلیت هایی که آن ها را می توان ترکیبی از برترین ها دانست. حال امروز این برند در اولین به روز رسانی خود قابلیت های کاربردی جالبی را در اختیار کاربران قرار داد که به بررسی آن ها می پردازیم:

یکی از مهمترین ویژگی های گوشی هوشمند OnePlus 6 قابلیت notch است که در سال جدید رقابت جالبی را میان برند ها رقم زده است. در این به روز رسانی کاربران این امکان را دارند که به شخصی سازی این بخش از گوشی هوشمندشان بپردازند و آن را مخفی کرده یا نمایش دهند.

از طرفی دیگر کاربران می توانند به ضبط ویدئو هایی با نره ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰ P  و همچنین ۲۴۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۱۰۸۰P بپردازند. همچنین قابلیت عکس برداری سریع در حالت پرتره نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

از طرفی دیگر نرم افزار OnePlus Switch نیز بعد از این به روز رسانی در اختیار کاربران قرار داده می شود و همچنین قابلیت پشتیبانی از تصاویر حذف شده نیز یکی از کاربردی ترین خاصیت های این به روز رسانی است.

همانطور که بیان شد ارسال این به روز رسانی از امروز آغاز شده است و این نشرکت به کاربران اطمینان خاطر داده است که تا چند روز آینده نیز این نسخه برای تمام کاربران ارسال شود تا بتوانند از تمام ویژگی های این گوشی هوشمند بهره مند شوند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها