لشگرکشی برند موبایل ویتنامی به هند

0
1062

کالاسودا – برند ویتنامی موبایل به نام Mobiistar در نظر دارد که برای تسخیر بازار هند، مقری در این کشور ایجاد کند.

برند موبایل Mobiistar که یک برند متعلق به کشور ویتنام است، قصد ورود به بازار هند را داشته و همچنین تصمیم دارد که مقر فروش خود را نیز در هند راه اندازی کند.

کارل انگو، موسس و مدیر گروه موبایل موبی استار در این باره میگوید: “بازار هند، بازاری است که همه اتفاقات موبایلی دنیا در آن اتفاق می افتد. ما نیز میخواهیم شانسمان را امتحان کنیم. اکنون زود است که بگوییم در این کار موفق میشویم یا خیر. این بازاری است که ما قصد ورود به آن را داریم.

ما پس از بررسی تعداد و اندازه جمعیت کشور و رشد اقتصادی آن تصمیم گرفتیم که مقری را در آنجا افتتاح کنیم. این ایده موجب رشد عملیات جهانی ما با دنیا میشویم. خود من نیز به صورت فول تایم در اینجا مشغول به کار خواهم بود تا به موفقیت برسیم. “

این برند ویتنامی توسط کارل انگو در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و اکنون در میان ۵ تولیدکننده برتر تلفن همراه این کشور قرار دارد. این شرکت اخیرا بازار خود را به جنوبشرقی آسیا و کشورهایی نظیر کامبوج نیز گسترش داده است و در آینده ای نزدیک قصد ورود به کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز دارا می باشد.

گوشی های این شرکت قیمتی میان ۸۰ تا ۱۵۰ دلار قیمت دارند و به صورت آنلاین نیز فروخته می شوند. شرکت قصد رونمایی از ۵ یا ۶ گوشی جدید را در بازار هند دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید