بی ام و ولوو در استارتاپ تاکسی آنلاین کودکان سرمایه گذاری می کنند

0
555
بی ام و ولوو در استارتاپ تاکسی آنلاین کودکان سرمایه گذاری می کنند

ولوو و بی ام و اعلام کرده اند که در استارت آپی به نام Zum سرمایه گذاری کرده اند که به طور خاص برای رساندن کودکان به مقصد و ایجاد یک تاکسی آنلاین مختص کودکان سرمایه گذاری کرده اند.

دوره رانندگی مختص کودکان

این استارت آپ که در کالیفرنیا مستقر است، کودکان و نوجوانان را از مدرسه یا فعالیت های پس از مدرسه به مقصدشان می رساند و نیاز به رانندگانی دارد که تجربه دوره رانندگی مختص کودکان را داشته اند. شاید با شنیدن اسم تاکسی آنلاین یاد اوبر یا لیفت بیفتید، اما این تاکسی تنها مختص کودکان است تا آنها را از مدرسه یا تمرین فوتبال به خانه برساند!

سرمایه گذاری بی ام و و ولوو

ولوو نیز اعلام کرد که کمک های خود به زوم را از طریق قرار دادن خودروهایش به راننده ها و برنامه ای تحت عنوان Care By Volvo به انجام خواهد رساند. بی ام و هم بدون اینکه جزئیاتی اعلام کند بیان کرد که به زوم از طریق کمپانی BMW I Ventures کمک خواهد کرد و مدیر بی ام و نیز رضایت خود را از این موضوع اعلام کرده است. کمک ها و سرمایه گذاری این دو برابر به Zum تا کنون به میزان 40 میلیون دلار رسیده است.

برنامه های آتی زوم

زوم در حال حاضر آماده خدمت رسانی در 2000 مدرسه در سراسر کالیفرنیاست، اما هدف آنها رسیدن این سرویس به دیگر مناطق مانند شیکاگو و دالاس نیز هست. تعداد خودروهای این استارت آپ نیز احتمالا تا سال 2020 دوبرابر خواهد شد. رانندگانی که برای این کار استخدام می شوند علاوه بر گذراندن دوره های رانندگی برای کودکان، می بایست چک های پیش زمینه پزشکی و … را در در پرونده استخدام خود داشته باشند. والدین و مسئولین مدرسه هم می توانند به صورت از راه دور لوکیشن کودک و مقصدی که خودرو می رود را ببینند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها