بی نقص ترین عضو خانواده فولکس واگن را بشناسید

0
1331

کالاسودا_بی نقص ترین عضو خانواده فولکس واگن لقبی است که برای جدیدترین محصول این شرکت انتخاب شده است. لقبی که واقعا ی صفت است و” بی نقص ترین بودن” این خودرو توسط کارشناسان نیز ثابت شده است.

اما چرا این خودرو بی نقص ترین خودروی گروه فولکس واگن است؟ اغلب کارشناسان آخرین ساخته فولکس واگن را محصولی تمام عیار تشخیص داده که کمتر نقدی می توان به آن وارد کرد مخصوصا در بخش طراحی که با الهام از مدل زیبای آرتئون ساخته و پرداخته شده است. ببینیم توارگ جدید در غرب وحشی چه عملکردی از خود به جای گذاشته است.

برای این که بدانید با مبلغی کمتر از ۵۴ هزار دلار سوار چگونه خودروی بی نقص و درجه یکی  شده اید لازم است بدانید که پلتفرم توارگ با دو خودرو جدید و لوکس بازار یعنی آئودی کیو ۷ و بنتلی بنتایگا یکسان است. این به معنای ارزش بالای خرید و نیز استانداردهای پیشرفته فنی این محصول است.

جالب است بدانید؛ به لطف سیستم کروز کنترل تطبیقی، مجموعه ای از ادوات هشدار دهنده هنگام رانندگی و یک سیستم فرمان دقیق همواره توارگ شما را در مسیر نگه می دارد. جالب است بدانید به مدد سازگاری سامانه رهیاب با کروز کنترل، خودرو به صورت هوشمند هنگام ورودبه پیچ ها با سرعت کمتری حرکت می کند.

ضمن این که دوربین دید ۳۶۰ درجه، دو صفحه لمسی ۸ و ۱۲ اینچی در داشبورد به همراه جمع کثیری از ادوات رفاهی به راننده کمک می کنند تا بهترین سطح ممکن از راحتی حین رانندگی رقم بخورد. موتور به کار رفته روی نمونه پایه توارگ یک نمونه شش سیلندر ۲۸۶ اسبی سه لیتری دیزلی و توربو است که بیش از ۴۴۳ پوند فوت گشتاور را تحویل راننده می دهد و توارگ را قادر می سازد در کمتر از ۶.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

این خوردوی بی نقص دارای جعبه دنده هشت سرعته  است .این موضوع عملکردی بسیار نرم و آرام دارد که ضمن ارائه شتابی مناسب، به خوبی نیروی موتور را به چرخ های خودرو می فرستد. ضمن این که سیستم چهار چرخ محرک دائم با سه نوع تنظیم می تواند در مناطق صعب العبور به خوبی راننده را از استیصال در امان نگه دارد. سیستم تعلیق می تواند با افزایش ۵.۴ سانتی متری ارتفاع، خودرو را برای حضور در مناطق سنگلاخی به خوبی آماده کند. ضمنا یک سامانه به نام اکتیو راید در هماهنگی کامل با حالت رانندگی اسپورت می تواند حس جوانی و هیجان را توأم با تعادل و پایداری بدنه و شاسی برای راننده به ارمغان بیاورد.

فضای اتاق به شدت آرام و بی صدا است و تنها اندکی آوای برخورد باد با ستون کناری به گوش می رسد. به مدد سیستم تعلیق جدیدی که شرکت اتریشی ترمک برای این خودرو طراحی کرده، شاهد سواری بسیار نرم و راحتی از توارگ هستیم. ضمن این که تجهیزات فراوان موجود در اتاق به همراه فضای زیبا و مجلل سرنشینان، سفر را با توارگ به تجربه ای تکرار نشدنی تبدیل می کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها