مشخصات تبلت ارزان قیمت ایسوس Asus ZenPad S 8.0

0
1679
مشخصات تبلت ارزان قیمت ایسوس Asus ZenPad S 8.0

این تبلت 8 اینچی یکی از تبلت های ارزان قیمت ایسوس است که با وجود قیمت ارزان تر، ارزش زیادی در بازار دارد. این تبلت یک اسلات MicroSD دارد و  عمر باتری آن نیز 10 ساعته است.

از مشخصات این تبلت می توان به پردازنده چهار هسته ای اینتل اتم Z3580 اشاره کرد. رم این تبلت در دو حالت 2/4 گیگابایتی و حافظه ذخیری سازی 16 و 32 و 64 گیگابایت وجود دارد. در صورتی که این فضا را ناکارآمد دیدید، می توانید از اسلات میکرو اس دی اضافه کنید.

باتری تبلت ارزان قیمت ایسوس

باتری این تبلت کفاف 8 ساعت کار را می دهد و می توانید فیلم و سریال را در صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل ببینید. دوربین های این تبلت نیز در دو نوع 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارند.

سیستم عامل اندروید این تبلت لالی پاپ است و ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، اما  اگر خواهان تبلت ارزان ایسوس هستید، لازم است از سیستم عامل جدید چشم پوشی کنید. قیمت این تبلت ایسوس 230 یورو است و دارای بسیاری اپلیکیشن های از پیش نصب شده روی خود است که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. اگر خواهان تبلتی با قیمت ارزان، کارایی خوب و دوربین متوسط هستید، این بهترین انتخاب برای شماست.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها