تجربه شنیداری بهتر ایرپادها در ios 12

0
457

کالاسودا – هر فردی تجربه ی حضور در رستورانها، سالنها یا محیط های کاری شلوغ را دارد و قادر نیست با دقت و آرامش غذایش را بخورد، بر کارش تمرکز کند یا کتاب بخواند.

در چنین شرایطی وجود هندزفری میتواند کمک کننده باشد. خبر خوب برای آیفون بازها اینکه اگر دارای ایرپاد هستید، با آپدیت سیستم عامل خود به ios 12 میتوانید تجربه شنیداری بهتری را نیز در این مکانها از آن خود کنید.

شنیدن به صورت زنده یا live listen یکی از ویژگی هاییست که از سال ۲۰۱۴ به ios  اضافه شده است، و به آیفون اجازه میدهد که در محیط های شلوغ همانند یک میکروفون عمل کرده و به شنیدن بهتر فرد کمک کند. در ios 12 اپل این ویژگی را به ایرپادها نیز آورده است.

این بدین معنی است که هنگامی که کاربران ایرپاد نیاز به شنیدن بهتر صداهای اطراف مانند شرکت در کنسرت یا یک کنفرانس دارند و صدای همهمه دیگران نمیگذارد که صدای فرد بالای سن را بشنوند، میتوانند این گوشی ها را در گوش خود گذاشته و صدای فرد را بهتر بشنوند. این خصوصا برای دانش اموزان و دانشجویانی که در سالنهای سخنرانی شرکت میکنند کمک کننده است.

کاربران ios 12 میتوانند از طریق گزینه Hearing  که در Control center وجود دارد، کنترلهای مربوط به live listen را برای ایرپادهای خود اعمال کنند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید