تحویل مواد غذایی مشتریان والمارت درب منزل با خودروی خودران

0
1234

والمارت قصد دارد تا روش جدیدی را در زمینه تحویل اقلام غذایی شرکت خود با کمک خودروهای خودران آزمایش کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، این خرده فروش بزرگ در حال راه اندازی یک برنامه آزمایشی در شهر هیوستون است که از وسیله نقلیه خودران Nuro برای تحویل مواد غذایی از “فروشگاه های منتخب” به مشتریانی که این برنامه را انتخاب کرده اند، استفاده کند.

این شرکت هنوز در مورد اینکه مشتریان چگونه می‌توانند در این فرآیند ثبت نام کنند سخنی به میان نیاورده است، اما هیوستونی ها می‌توانند انتظار داشته باشند که خدمات خودروی خودران این شرکت از “هفته های آینده” شروع خواهد شد.

اجرای آزمایشی خودروی خودرو Nuro با همکاری والمارت به گسترش خدمات این شرکت کمک خواهد کرد و تجربه بهینه ای برای خریداران خواهد بود. پیش از این شرکت Kroger این اقدام را عملی کرده و با همکاری استارتاپ نورو برای تحویل اجناس خود در شهر آریزونا از خودروی خودران Nuro به صورت آزمایشی استفاده می‌کند.

چالش‌های پیش روی تحویل مواد غذایی هوشمند

البته اجرایی شدن این موضوع به همین سادگی نیست و نیازمند عبور از چالش هایی است. خودروی خودران فعلی نسبتا کند بوده و انواع چالش‌های موجود در دنیای واقعی (مانند برف و طوفان) برای غلبه بر آن وجود دارد که شرکت باید همه این موارد را در تست‌های خود لحاظ کند.

فقدان مقررات سازگار برای خودروهای خودران نیز آنها را محدود به جاده هایی خاص خواهد کرد و آینده تحویل غذا به صورت خودکار با خودروهای خودران نیازمند بررسی های بیشتری است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها