تراشه جدید کوالکام برای سیستم عامل ساعتهای هوشمند

0
322

کالاسودا – شرکت کوالکام سرانجام تراشه جدیدی برای ساعتهای هوشمند با سیستم عامل Wear OS طراحی کرد.

اگر پیگیر خبرهای ساعتهای هوشمند با سیستم عامل Wear OS باشید، میدانید که تقریبا اکثرا انها از تراشه مرکزی یکسانی یعنی اسنپدراگون ویر ۲۱۰۰ بهره میبرند که تاریخ عرضه آن به فوریه ۲۰۱۶ برمیگردد.

بسیاری از تحلیلگران ضعف بعضی از سیستم عامل ها را ناشی از این پردازنده میدانستند و کوالکام را وادار به عرضه تراشه جدیدی برای این گجتهای پوشیدنی میکردند. سرانجام کوالکام این مسئله را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد که قصد دارد تراشه ای جدید برای سیستم عامل ساعتهای هوشمند بسازد.

پنکاج کدیا، مدیر ارشد بخش گجتهای پوشیدنی کوالکام میگوید: کوالکام پاییز امسال تراشه ای با متمرکز بر ساعت به همراه معرفی یک دستگاه پرچمدار جدید ارائه خواهد کرد. همچنین همکاری قدرتمندی با دیگر شرکای تولیدکننده ساعتهای Wear OS برای ساخت تراشه و عرضه ان در تعطیلات کریسمس خواهد داشت.

کدیا میگوید که پردازنده های نسل سوم ظاهرا برای ساعتهای کوچکتر با طول عمر بهتر باطری ساخته میشوند که در آینده عرضه میشوند. این پردازنده ها کارایی بهتری در هنگام کار در حالت صفحه نمایش همیشه روشن دارند. آنها صفحه تاریک ندارند و هنگامی که کاربر به ان نگاه میکند با صفحه بدون جان و سیاه و سفید مواجه نمیشود.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید