ترامپ از سوی فعالان فضای نرم افزار محکوم شد

0
542
ترامپ از سوی فعالان فضای نرم افزار محکوم شد|کالاسودا

ترامپ از سوی فعالان فضای نرم افزار محکوم شد|کالاسوداکالاسودا_بر اساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه های آمریکایی ، انجمن نرم افزارهای سرگرم کننده آمریکا با انتشار بیانیه ای به شدت در مورد اظهارات زننده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر علیه کشورهای آفریقایی واکنش نشان داده است .

روزی نیست ، که در خصوص اظهارات،رفتارها و فعالیت های دونالد ترامپ خبری در فضای مجازی منتشر نشود.با این وجود، به نظر می رسد وی قصد ندارد رفتارهای عجیب و غریب خود را کنار بگذارد و یا نسبت به کشورهای دیگر رفتار محترمانه تری در پیش بگیرد.

بر همین اساس هم بود که اوایل هفته جاری دونالد ترامپ در بیانیه ای بی شرمانه ؛ تعدادی از کشورهای آفریقای  را به عنوان چاه مستراح توصیف کرده است . عبارتی که به سرعت از سوی نهادهای بین الملل با واکنش هایی جدی رو به رو شده است . بسیاری از فعالان دنیای سیاست و رسانه معتقدند ترامپ نه تنها دیپلماسی ندارد ، بلکه فاقد شعور کافی برای مدیریت یک کشور بزرگ مثل ایالات متحده است .

اما از این اظهارات که بگذریم می رسیم به واکنش رسمی انجمن نرم افزار ایالات متحده. انجمنی که اتفاقا تعداد زیادی کارمند و فعال از کشورهای مختلف را در خود جای داده و به نوعی یک فضای بین فرهنگی محسوب می شود . در حال حاضر بسیاری از شرکت های فناوری در آمریکا به ویژه اهالی سیلیکون ولی نگرانند  که اظهارات زننده ترامپ به خروج نیروی کار ماهر خارجی از این کشور بینجامد و باعث ایجاد چالشی جدید در زمینه تامین نیروی انسانی در آمریکا کافی شود. تعداد آمریکاییان فارغ التحصیل از دانشگاه های مختلف که از تخصص های مورد نیاز در حوزه فناوری اطلاعات برخوردار باشند کافی نیست و این کشور در این زمینه به شدت به اتباع متخصص دیگر کشورها نیازمند است

این انجمن با انتشار یک بیانیه گفته ؛  اظهارات تنفرآور رئیس جمهور ارزش های بنیادین آمریکا را تضعیف می کند. در جامعه ما جایی برای این نوع تفکرات تهاجمی  وجود ندارد . ما این اظهارات را به شدیدترین نحو ممکن محکوم می کنیم.