نکات و ترفندهای گوشی S10

0
2293
نکات و ترفندهای گوشی S10

در این مقاله با بهترین نکات و ترفندهای گوشی S10 با شما همراه خواهیم بود تا بهترین تنظیمات را در این گوشی اعمال کنید.

اواخر سال 2019 هستیم اما گوشی های Galaxy S10 سامسونگ در ماه فوریه قبل معرفی شدند هنوز یکی از بهترین گوشی هایی هستند که هم اکنون می توانید خریداری کنید. سامسونگ مواد اولیه را با طراحی نرم و جذاب ترکیب می کنند تا طراحی تازه به زبان طراحی سامسونگ Infinity Display سامسونگ ارائه دهند. حتی Galaxy S10 5G جدیدتر نیز وجود دارد که دوربین های بیشتری را اضافه می کند و صفحه نمایش بزرگتری دارد.

برای اولین بار، سامسونگ تصمیم گرفت به جای قرار دادن دوربین جلویی در صفحه ، از برش پانچ استفاده کند و این کار به نظر خوب می رسد! یک جک هدفون ، صفحه نمایش عالی و شارژ بی سیم معکوس را به آن اضافه کنید و یک تلفن هوشمند عالی دارید – و این موارد در مورد S10 5G ، S10 Plus ، S10 یا S10e اعمال می شود.

اگر شما صاحب آن هستید یا به فکر خرید S10 هستید ، خوب است که چیزهای مختلفی را که می توانید انجام دهید برای احساس واقعی خودتان بدانید. از همه مهمتر ، Android از iOS اپل برای آیفون ها قابل تنظیم تر است. ما شش ماه با تلفن های S10 خوب بوده ایم ، بنابراین نکات و ترفندهای مورد علاقه خود را برای کمک به شما در استفاده بیشتر از تلفن خود جمع آوری کرده ایم.

نرم افزار One UI سامسونگ بسیار خوب است و مجموعه ای عالی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما با این نکات می توانید به طور قابل ملاحظه ای بهترین تجربه ممکن را در مورد Galaxy S10 خود بدست آورید. در ادامه چند ترفند خوب را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

گوشی های Galaxy S10 سامسونگ در ماه فوریه قبل معرفی شدند

اپلیکیشن Smart switch app

هنگامی که یک گوشی جدید دریافت می کنید، می تواند همه عکس ها، مخاطبین، متن ها ، برنامه ها و سایر موارد خود را از طریق قدیمی خود امتحان کنید و از آن استفاده کنید. برای این کار می توان از سرویس های ابری Google در تنظیمات  S10 استفاده کرد ، اما ما ترجیح می دهیم از برنامه Smart Switch سامسونگ در S10 استفاده کنیم. این برنامه به صورت پیش فرض در S10 از پیش نصب شده است و بسته به مدل گوشی خود می توانید آن را برای iOS یا Android بارگیری کنید. برنامه را در هر دو گوشی اجرا کنید و آنچه را که می خواهید از طریق آن انتقال دهید تنظیم کنید. این برنامه به راحتی سایر برنامه ها و همچنین داده های دیگر شما را جابجا می کند ، اتفاقی که می تواند موهبت بزرگی برای اندروید باشد.

اپلیکیشن Smart switch app

استفاده از Gboard به جای کیبورد سامسونگ

گوشی های S10 ممکن است یکی از بهترین گوشی ها باشند اما صفحه کلید از پیش نصب شده سامسونگ بهترین نیست. بسیاری از ما طراحی ، اصلاح خودکار و فاصله گذاری ها در Gboard گوگل را ترجیح می دهیم. این یک برنامه رایگان است که می توانید از فروشگاه Play دانلود کنید. سپس به سادگی برنامه را باز کنید و دستورالعمل ها را برای تنظیم Gboard به عنوان صفحه کلید پیش فرض خود دنبال کنید. می توانید اندازه ، چیدمان و موضوع را نیز به راحتی در تنظیمات برنامه تنظیم کنید. عملکرد تایپ نیز بسیار دقیق است.

استفاده از Gboard به جای کیبورد سامسونگ

رابطی شبیه به آیفون

برخی از طرفداران گوشی های اندرویدی از این واقعیت که S10 یک کشوی برنامه ای ارائه می دهد که نمی گذارد همه برنامه های شما در چندین صفحه اصلی پخش شوند ناراضی هستند. اما اگر طراحی آیفون را دوست دارید  گزینه تغییر وجود دارد.

به Settings > Display > Home screen > Home screen layout بروید و سپس Home screen only را انتخاب کنید.

رابطی شبیه به آیفون

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها