ترفندها و نکات گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL

0
449
ترفندها و نکات گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ترفندها و نکات گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL بپردازیم. قطعا این موضوع می تواند برای شما دوستان کاربردی و جذاب باشد.

ترفندها و نکات گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL

گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل به نظر می رسد که جز بهترین گوشی های تولیدی تاکنون توسط این شرکت باشد. هر دو گوشی دارای اندروید 9 هستند و جالب اینکه این دو گوشی ترفندهای جالبی هم دارند که امروز می خواهیم ترفندهای این گوشی را به شما معرفی کنیم:

ضبط مکالمه در صفحه نمایش

هر زمان شما تماس داشته باشید و این تماس ناشناس باشد ، شما می توانید روی گزینه Screen Call کلیک می کنید. گوگل به جای شما به تماس پاسخ می دهد و اطلاعات اولیه کاربر را به جای شما می گیرد تا شما بتوانید فرد موردنظر را شناسایی کنید. شما پس از اینکه از هویت فرد مطمئن شدید می توانید تماس را پاسخ دهید.

میانبر دوربین

شما می توانید با دوبار کلیک روی دکمه خاموش و روشن گوشی دوربین را فعال کنید. فرقی هم ندارد که گوشی شما قفل باشد یا اینکه در حال پخش یک ویدئو باشد. با این کار دوربین باز خواهد شد.گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل به نظر می رسد که جز بهترین گوشی های تولیدی تاکنون توسط این شرکت باشد

میانبر دوربین سلفی

شما در نسخه جدید گوشی Pixel 3 می توانید به راحتی دوربین عقب و دوربین جلو را تغییر دهید و برای این کار نیاز به هیچ فشردن هیچ دکمه ای نیست. برای این کار تنها کافیست شما به بخش Settings > SystemGestures > Flip Camera رفته و حرکت مورد نظر برای این کار را تعیین کنید.

بک آپ عکس ها به صورت مجانی

یکی از قسمت های جذاب و جالب این گوشی این است که شما می توانید به صورت نامحدود عکس ها و ویدئوها را با استفاده از برنامه Google Photos بک آپ بگیرید. برای این کار تنها کافی است برنامه Google Photos باز کرده و بخش بک آپ را فعال کنید.

والپیپرهای روزانه

برنامه والپیپر گوگل به صورت پیش فرض روی گوشی Pixel 3 نصب شده است و یکی از ویژگی های جذاب این گوشی زمانی است که شما والپیپر جدیدی انتخاب می کنید ، این گزینه هم برای شما فعال می شود که می توانید به گوگل اجازه دهید هر 24 ساعت والپیپر شما را تغییر دهد. تنها کافی است شما والپیپرهای خود را انتخاب کنید.

با چرخش ، گوشی خود را سایلنت کنید

یکی از راه های ساده برای سایلنت کردن گوشی این است که حالت چرخش را فعال کنید. زمانی که شما این حالت را فعال شد ، هر زمان که تلفن شما زنگ خورد ، شما می توانید گوشی را برگردانید تا گوشی شما سایلنت شود.

برای فعال کردن این حالت تنها کافی است به بخش زیر بروید و تنظیمات آن را روشن کنید:

Settings > Digital Wellbeing

تقسیم کردن صفحه نمایش

شما به طور هم زمان می توانید از دو صفحه نمایش به جای یک صفحه نمایش استفاده کنید. زمانی که شما حالت Split Screen را فعال کنید می توانید از دو صفحه نمایش روی گوشی خود استفاده و دو برنامه را روی آن به صورت هم زمان باز کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها