گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی؛ رقیب جدی میان رده های سامسونگ

0
1005
گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی ؛ رقیب جدی میان رده های سامسونگ

گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی به زودی روانه بازار فروش می شود. کمپانی چینی هوآوی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول خبری را منتشر نکرده است اما به نظر می آید زمان زیادی تا عرضه این گوشی موبایل باقی نمانده باشد. گوشی های هوشمند سری نوآ در دو سال اخیر توانسته اند فروش خوبی را برای این کمپانی چینی به همراه آورند. به نظر می رسد هوآوی قصد دارد محصولات بیشتری را در این گروه قرار دهد.

در کنار سری آنر هوآوی، سری نوآ مورد استقبال بسیاری از کاربران این برند چینی قرار گرفته است. این سری از گوشی های هوآوی ویژگی های جالبی برای فروش بسیار خوب به همراه دارند. نکته مشترک در میان تمام گوشی های سری نوآ، ظاهر بسیار زیبا و باتری خوب این محصولات است. روز گذشته یک تیزر توسط کمپانی چینی هوآوی منتشر شد که به نظر می رسد تا ماه آینده این محصول در اختیار کاربران قرار گیرد.

گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی؛ میان رده جدید هوآویگوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی؛ میان رده جدید هوآوی

به نظر می رسد گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی با ظاهری شبیه پرچمدار سامسونگ وارد بازار فروش شود و باید شاهد حفره درون نمایشگر برای دوربین سلفی باشیم. در مورد ویژگی های این گوشی هوشمند اخباری منتشر نشده اما این احتمال وجود دارد که هوآوی میان رده جدید خود را با پردازنده کایرین 980 روانه بازار فروش کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که در این بخش هوآوی تمرکز خود را روی قسمت دوربین قرار دهد. همچنین کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال جاری گوشی های میان رده ای با دوربین فوق العاده را روانه بازار فروش کند. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی با تمرکز بر دوربین اصلی برای رقابت با این برند کره ای روانه بازار فروش شود.

گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی به نظر می آید با قیمتی در حدود 450 دلار روانه بازار فروش شود. احتمالا این گوشی موبایل کمی گران تر از گوشی های سری Y هوآوی و ارزان تر از پرچمداران این برند روانه بازار فروش شود. به طور کلی این احتمال وجود دارد  شاهد شباهت بسیار جالبی میان میت 20 لایت و گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی برای انتخاب گوشی هوشمند میان رده توسط کاربران و علاقه مندان این برند باشیم.

نظر شما درمورد گوشی های هوشمند سری نوآ هوآوی چیست؟ با توجه به شرایط موجود، به نظر می رسد گوشی هوشمند نوآ 4 هوآوی با میان رده های سری A رقابت جالبی را برای کاربران به همراه آورد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها