تصاویری از هدست واقعیت مجازی اکولوس گو

0
555
تصاویری از هدست واقعیت مجازی اکولوس گو|کالاسودا

تصاویری از هدست واقعیت مجازی اکولوس گو|کالاسوداکالاسودا – اخیرا دو عکس از کاربران شبکه اجتماعی ردیت منتشر شده که در آن تصویری از هدست واقعیت مجازی اکولوس گو را در جعبه اش نشان میدهد.

البته مشخص نیست که آیا این محصول نهایی است یا خیر، چرا که بسته بندی ان اندکی مشکوک به نظر رسیده و گویی بسته بندی از جانب یک خرده فروش انجام شده یا بسته بندی رسمی شرکت. این کاربر اعتقاد دارد که  تصاویر توسط مهندس نرم افزار استودیو طراحی و تولید این هدست به بیرون درز کرده است. البته هر دوی این پستها و تصاویر در مدت کوتاهی پس از انتشار پاک شدند.

اگر این تصاویر حقیقت داشته باشد، میتواند اولین هدست واقعیت مجازی مستقل از گوشی همراه باشد که در خود هزاران اپلیکیشن، بازی و فیلم را در خود جای داده باشد.

این هدست توسط شیائومی، شرکت مادر تولیدکننده گوشی های می میکس ۲ ساخته میشود و به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ که برای پلتفرم واقعیت مجازی موبایلی است مجهز است، پردازنده ای که اولین بار در پلتفرم دیدریم گوگل مورد استفاده قرار گرفت.

قیمت این دستگاه ۲۰۰ دلار خواهد بود و همان زاویه دید هدست Oculus Rift و تجربه صوتی را خواهد داشت. همچنین گفته شده برنامه هایی که با هدست واقیت مجازی Gear هماهنگ هستند، نیز در هنگام عرضه اکولوس گو آن را حمایت میکنند.

Oculus_Go-jpg|کالاسودا