تلویزیون های 2019 سامسونگ با قابلیت کنترل از طریق PC به بازار عرضه می شوند

0
877
تلویزیون های 2019 سامسونگ با قابلیت کنترل از طریق PC به بازار عرضه می شوند

به تازگی اخباری جالب در مورد شرکت سامسونگ و تلویزیون های 2019 این شرکت منتشر شده که نشان می دهد که تلویزیون های این شرکت قابلیت کنترل از طریق PC را در آینده خواهند داشت.

قابلیت جدید تلویزیون های 2019 سامسونگ

تلویزیون های هوشمند سامسونگ در سال 2019 احتمالا دارای قابلیت ارتباط از طریق PC ، لپ تاپ یا گوشی های هوشمند خواهند بود. این تلویزیون ها با ویژگی Remote Access به بازار عرضه خواهند شد که می تواند به راحتی با دستگاه ها ارتباط برقرار کند. برای سیستم های desktops این تلویزیون ها از طریق iP و دیگر وسایل از طریق Wifi ارتباط خواهند داشت.

اضافه شدن موس و کیبورد به تلویزیون

شما تنها کافی است که یک موس و کیبورد را به تلویزیون هوشمند خود متصل کنید تا بتوانید به سیستم PC اتاق خواب خود دسترسی داشته باشید. آیا تمایل دارید تا بازی های گوشی خود را در صفحه نمایشی بزرگتر بازی کنید؟ می توانید به راحتی تلفن هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید. البته قابلیت دیگری هم وجود دارد که کاربران می توانند از طریق فضای ابری این ارتباط را برقرار کنند.قابلیت جدید تلویزیون های 2019 سامسونگ

اظهارات شرکت سامسونگ

در پیامی مدیر بخش نمایش کسب و کار شرکت سامسونگ آقای هیوگان لی اعلام کرد :

«سامسونگ قصد دارد تا یک فضای بی نظیر با رابط کاربری مناسب را برای مشتریان خود فراهم کند. با اضافه کند قابلیت Remote Access کاربران به راحتی می توانند به برنامه ها ، اپلیکیشن ها و سرویس های ابری مختلف از طریق تلویزیون هوشمند خود دسترسی داشته باشند. ما در تلاش هستیم تا این بستر مناسب را با کیفیت هرچه بهتر در اختیار کاربران خود قرار دهیم تا بتوانند بدون مشکل از این سیستم بهره ببرند.»

این ویژگی قائدتا با تمام برنامه ها و اپلیکیشن ها سازگار خواهد بود ولی نباید این انتظار را داشته باشید که هر برنامه ای را به وسیله این ویژگی باز کنید. خبر خوب این است که شما می توانید به این ویژگی از هر جای دنیا دسترسی داشته باشید و فقط باید اینترنت خوبی در کنار شما باشد.

توضیحاتی کلی در مورد تلویزیون های هوشمند

تلویزیون هوشمند مانند تلفن هوشمند عمل می کند. این تلویزیون های قادرند سرویس های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارائه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویس های متنوعی را به کاربر می دهد. کاربر می تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود.

تمام تلویزیون های هوشمند دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه قادرند به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این برخی از تلویزیون های هوشمند قادرند به شبکه های بی سیم نیز متصل شوند. در واقع اتصال تلویزیون های هوشمند مشابه اتصال نوت بوک به اینترنت است.

برخی از تلویزیون های هوشمند امکان اتصال به شبکه بی سیم را بصورت داخلی ندارند ولی می توان با خرید یک سخت افزار اضافی که حدود 100 دلار قیمت دارد به شبکه بی سیم متصل شد. به هر حال روش پیشنهادی ما اتصال از طریق پورت Ethernet و کابل شبکه است چون ارتباط شبکه پایدارتر خواهد بود.

نظر شما در مورد تلویزیون های سال آینده سامسونگ چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها