چطور بک گراند عکس را برداریم؟

0
2928
چطور بک گراند عکس را با کمک هوش مصنوعی برداریم؟

بی شک برای بسیاری از ما پیش آمده است که بخواهیم بک گراند و پس زمینه عکس هایمان را عوض کنیم یا بخواهیم یک شی خاص را از تصویر حذف کنیم.

بسیاری از گرافیست ها در بسیاری از موارد در انجام کارهای گرافیکی تصاویری را استفاده می کنند که نیاز به حذف بک گراند آن دارند. این تصاویر معمولا بدون زمینه مورد استفاده قرار می گیرند تا با زمینه کار هماهنگ شوند. اما مشکلی که وجود دارد این است که گاهی این تصاویر با فرمت هایی مانند Jpeg در اختیار کاربران قرار می گیرد که دارای رنگ و یا تصاویر دیگری در زمینه خود هستند. برش این تصاویر بسیار کار کسل کننده و سختی است و اغلب افراد به دنبال راه حل آسانتری برای حذف زمینه تصاویر می گردند.

نرم افزار برای حذف بک گراند عکس

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و با توجه به نوع مهارت شما می تواند به کار گرفته شود. ممکن است فکر کنید برای حذف بک گراند عکس در فتوشاپ، در استفاده از این برنامه مهارت خاصی دارید و فقط می خواهید یک روش سریع و نسبتا بی درسر را برای از بین بردن تصاویر پس زمینه به کار گیرید، ممکن است به یک ابزار آنلاین رایگان به نام Remove.bg علاقه مند شوید. این یک ابزار آنلاین است که ادعا می کند ظرف 5 ثانیه قادر به حذف تصاویر پس زمینه در عکس ها خواهد بود.

حذف بک گراند عکس با نرم افزار

هوش مصنوعی برای شناسایی لایه های پیش زمینه در حذف بک گراند عکس

ظاهرا این نرم افزار این کار را با استفاده از هوش مصنوعی و ابزاری هوشمند برای پاک کردن بک گراند ها انجام می دهد. بنابراین این نرم افزار از تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی برای شناسایی لایه های پیش زمینه استفاده می کند و آنها را از پس زمینه جدا می کند. برای بهبود نتایج، الگوریتم های دیگری نیز وجود دارد، به عنوان مثال برای بهبود جزئیات دقیق و جلوگیری از ترکیب رنگ ها نیز الگوریتم هایی توسط هوش مصنوعی این برنامه اعمال می شود. هوش مصنوعی می تواند تشخیص دهد که صورت با بک گراند پشت متفاوت است و هر جایی که رنگ صورت با بک گراند تفاوت دارد را حذف می کند.

تاکنون این ابزار تنها برای پاک کردن بک گراند در تصاویری استفاده می شد که شامل تصویر شخص بود، به این معنی که فقط برای پرتره ها به کار می رفت، اما اکنون توسعه دهندگان آن قصد دارند که قابلیت های آن را گسترش داده و می تواند به کمک انواع عکس ها در اینده آید و بک گراند را حذف کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها