تلویزیون هوشمند Honor به زودی روانه بازار فروش می شود

0
1150
تلویزیون هوشمند Honor به زودی روانه بازار فروش می شود

تلویزیون هوشمند Honor در ماه آوریل به صورت رسمی رونمایی می شود. سال 2019 کمپانی هواوی قصد دارد علاوه بر موبایل، روی تلویزیون های هوشمند خود تمرکز خاصی قرار دهد. امروز نیز اخباری منتشر شد که نشان می دهد در کنار تلویزیون هوشمند هواوی، شاهد رونمایی از تلویزیون هوشمند Honor نیز هستیم.

طبق شواهد، تلویزیون هوشمند Honor بهار سال 2019 به صورت رسمی رونمایی می شود. این تلویزیون در شرایطی روانه بازار فروش می شود که تلویزیون هواوی نیز در نیمه دوم سال 2019 رونمایی می شود. البته این کمپانی تنها شرکت تولید کننده موبایل نیست که گام در تولید تلویزیون هوشمند گذاشته است؛ مدتی پیش نیز کمپانی وان پلاس اعلام کرد که تلویزیون هوشمند وان پلاس در سال 2020 روانه بازار فروش می شود.

بر اساس اخبار موجود، تلویزیون هوشمند Honor و هواوی قیمت های بسیار بالایی خواهند داشت و به عنوان محصولاتی میان رده و ارزان قیمت به شمار نمی روند. بر اساس اطلاعات در دسترس، این تلویزیون ها حداقل 65 اینچی هستند و این احتمال وجود دارد که با صفحه نمایش های بزرگ تر نیز روانه بازار فروش شوند.

با توجه به شرایط این دو برند، که هر دو توسط کمپانی هواوی تولید می شوند، تلویزیون هوشمند Honor تنها به صورت اینترنتی به فروش می رسد و قیمتی کمتر از تلویزیون هوشمند هواوی خواهد داشت.

هدف هواوی از تولید تلویزیون هوشمند Honor چیست؟هدف هواوی از تولید تلویزیون هوشمند Honor چیست؟

کمپانی هواوی یک تیم توسعه دهنده حدود 300 نفری را برای این موضوع در نظر گرفته است. بر اساس اخبار موجود، هدف اصلی کمپانی هواوی، آماده سازی بستر اینترنت نسل پنجم است. هواوی اعتقاد دارد که افزایش محبوبیت تلویزیون های 4K و 8K می تواند شرایط خوبی را برای اینترنت نسل پنجم فراهم کند زیرا دریافت محتواهای با حجم بالا شرایطی را برای کاربران ایجاد می کند که بیشتر به سمت اینترنت نسل پنجم بروند.

با توجه به تمامی موارد ذکر شده،  تلویزیون هوشمند Honor یک پیشرفت بسیار جالب برای کمپانی هواوی محسوب می شود. هواوی با عرضه و فروش این محصولات می تواند از دو جهت سود کسب کند؛ فروش بستر اینترنت نسل پنجم و فروش تلویزیون هوشمند Honor که بدون شک شرایط جالبی را برای این کمپانی چینی رقم خواهد زد. با این تفاسیر، هواوی می تواند یک اکوسیستم خاص برای خود ایجاد کند و این موضوع می تواند شروعی بسیار خوب برای ساخت محصولات دیگر توسط این کمپانی مشهور محسوب شود.

با توجه به اینکه اطلاعات کافی در خصوص این محصولات در دسترس نیست، به نظر می رسد در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد تلویزیون هوشمند Honor منتشر شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی هواوی چه شرایطی را برای تلویزیون هوشمند Honor در نظر می گیرد و این محصول با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها