توئیتر دچار اختلال شد

0
416

کالاسودا – اکنون که در حال خواندن این خبر هستید، توئیتر به وضعیت عادی برگشته و به درستی روی موبایل کاربران کار میکند. اما طی چند روز گذشته با اختلالهایی خصوصا در آمریکای شمالی همراه بوده است.

البته این مشکل فقط مختص آمریکا نبود و قسمتهایی از آسیا را نیز درگیر کرد. با ورود به وبسایت این شبکه اجتماعی با این پیغام مواجه میشدید که یک مشکل فنی به وجود آمده است. این سایت اعلام کرد که به زودی شرایط به حالت نرمال بازخواهد گشت. اپلیکیشن توئیتر در آیفون دیر بارگزاری میشود و هر بار که آن را رفرش میکردید، این مسیج دیده میشد که توئیتها در حال حاضر قابل بارگزاری نیستند.

بار دیگر روز گذشته توئیتر از دسترس خارج شد تا کاربران تصور کنند که سرورهای این شبکه دچار مشکل شده است. بر طبق نظر سایت Down Detector این مشکل عمدتا متمرکز بر آمریکای شمالی، اروپای غربی و ژاپن بود.

 روابط عمومی این شبکه نیز اعلام کرد که بسیاری از کاربران در حال حاضر قادر به ارسال توئیت نیستند، تیم مهندسی اما در حال رفع این مشکل است.

 پس از رفع این مشکل شرکت در بیانیه ای چنین نوشت که امروز صبح تعدادی از کاربران به مدت ۳۰ دقیقه در دسترسی به توئیتر خود دچار مشکل بودند. ما این مشکل داخلی را برطرف کرده و بابت این اختلال عذرخواهی میکنیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها