توانایی ادمین گروه ها در اپدیت جدید واتس آپ

0
972

کالاسودا – واتساپ با آپدیتی که اخیرا ارائه کرده است، به ادمین گروهها این توانایی را میدهد که افراد مزاحم که پیام های آزاردهنده در گروه ها ارسال میکنند، را بلاک کنند.

در واقع این اپدیت به صورتی است که به ادمین ها امکان انتخاب میدهد که از میان اعضا تعیین کنند که کدامیک از آنها می تواند به چت در گروه بپردازد.

در این حالت پیام ها برای اعضای عادی نشان داده میشود، اما آنها فاقد این توانایی هستند که در گروه مسیج ارسال کنند. این قابلیت می تواند مانع از برخی مزاحمت های رایج در جریان چت های گروهی شود. برای فعال کردن این ویژگی جدید در داخل صفحه تنظیمات گروه ها رفته و بخش ارسال پیام ها را مدیریت مجدد کنید.

یکی از خوبی های این ویژگی نیز این است که در این حالت تا زمانی که شما یک مدیر گروه هستید، می توانید مکالمه را فقط به سایر مدیران گروه محدود کنید.

این موضوع به این معنا است که شرکت کنندگان در حالت عادی هنوز قادر به خواندن پیام های گروه هستند  اما نمی توانند پیام های خود را به اشتراک بگذارند. اما اگر می خواهید اجازه دهید که فردی بتواند صحبت کند، به سادگی آنها را به ادمین گروه و بخش مدیریت ارتقا دهید.

چت گروهی اغلب برای ارسال سریع اطلاعات و به اشتراک گذاری این اطلاعات با دوستان می شود. برای مثال مواردی مانند جزئیات برنامه های کاری یا حتی یک جشن تولد. اما هنگامی که شما تعداد زیادی از اعضای را در یک گروه  قرار داده اید، آنها به راحتی می توانند تبدیل به گروهی پر هرج و مرج شوند که مدام پیام ارسال میکنند و نوتیفیکیشنهای مزاحم هر ساعت به گوشی دیگر افراد ارسال میشود.

گروه های بزرگ اغلب از موضوع اصلی بحث خارج می شوند، که می تواند برای افرادی که گروه را سایلنت نکرده اند تبدیل به موضوعی روی اعصاب تبدیل شود! اما  به روز رسانی جدید واتساپ، شما را قادر خواهد کرد  به راحتی مکالمات مربوط به موضوع را حفظ کنید و فعالیت اعضای گروه را نیز محدود کنید. این ویژگی جدید از امروز در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در واقع این به روز رسانی برای کاربران واتساپ در اندورید و ios در سراسر دنیا ارائه خواهد شد، هر چند که باید چند روزی را صبر کنید تا این اپدیت برای گوشی شما نیز عرضه شود. برای فعال کردن ویژگی های جدید، مطمئن شوید که گوشی های هوشمند شما اخرین نرم افزار واتس آپ را روی خود نصب داشته و فعال کرده باشد. پس از دانلود، به تنظیمات گروهی یک چت که در ان دسترسی ادمین دارید وارد شوید. در اینجا می توانید دسترسی دیگر اعضا را با انتخاب Only Admins محدود کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید