توسعه اینترنت اشیا صنعتی با کمک پلتفرم Kinexon

0
146

کمپانی تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی و اتوماسیون اینترنت اشیا صنعتی Kinexon ، مبلغ 130 میلیون دلار جذب سرمایه کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، کمپانی Kinexon، یک پلت‌فرم داده‌های موقعیت مکانی و تجزیه و تحلیل بلادرنگ است که توسط صنایعی مانند تولید، تدارکات و ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این کمپانی توانست یک سرمایه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری جمع‌آوری کند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار مبتنی بر ابر Kinexon که در آلمان و در سال 2012 تأسیس شد، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا داده‌ها را جمع‌آوری کرده و فرآیندها را بهینه و خودکار کنند.

برای مثال، Kinexon از اینترنت اشیا (IoT) صنعتی، به کسب‌وکارهایی مانند ایرباس، بی‌ام‌و و زیمنس کمک می‌کند تا متوجه شوند که محل دقیق وسایل و ابزارها در کارخانه‌هایشان کجا است، چگونه کار می‌کنند، و سپس همه این‌ها را با سیستم‌های موجود، مانند ابزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) و سیستم‌های مدیریت انبار (WMS) برای به‌دست آوردن تصویری جامع ترکیب می‌کند.

پلتفرم Kinexon داده‌ها را از فناوری‌های مکان یابی، از GPS، RFID، و UWB گرفته تا بارکدها و …  جمع آوری می‌کند.

علاوه بر کارخانه‌ها، Kinexon با شرکت‌هایی در صنعت ورزش از جمله تیم‌های ورزشی و پخش‌کننده‌ها، برای استفاده از فناوری ردیابی، نظارت بر عملکرد ورزشکاران و …، با استفاده از حسگرهایی که در انسان‌ها یا در یک توپ قرار داده شده، کار می‌کند.

پیش از این، Kinexon حدود 18 میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کرده بود، و با آخرین سرمایه‌ی نقدی 130 میلیون دلاری، این شرکت تأمین مالی شده است تا به توسعه فناوری اتوماسیون خود در سراسر آمریکای شمالی و اروپا بپردازد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها