تیم کوک در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان: متفاوت فکر کنید

0
416

کالاسودا –  مدیر یکی از شرکتهای برند اول دنیا بودن همیشه جذاب است و سبب میشود که جمع زیادی از جوانان مشتاقانه پای صحبتهای او بنشینند.

تیم کوک در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه Duke حاضر شد و از فارغ التحصیلان خواست که جهان را تبدیل به جای بهتری از آنچه هست کنند و به آنها یادآوری کرد که اپل به طور جدی به دنبال حفظ اطلاعات شخصی است.

تیم کوک در سخنرانی او به دانشجویان یادآور شد که به جای پذیرش وضعیت فعلی “متفاوت فکر کنند” و زمان را هدر ندهند. او از اپل به عنوان شرکتی مثال زد که مدلی جدید و خارج از تعاریف و چارچوب ها را ایجاد کرده است. کوک توضیح داد که چگونه اپل آنچه که در تمارین و مسیرهای متداول اتفاق می افتد را رد کرده است.

کوک همچنین در مورد به دست آوردن شیوه های مختلف گردآوری داده ها در صنعت توضیحاتی دارد. او میگوید که اپل اعتقادی به استفاده از فناوری به معنای تجارت از داده ها ندارد. او بدون اینکه اسمی از فیسبوک بیاورد به صورت غیرمستقیم به رسوایی امنیتی اخیر فیسبوک اشاره کرد که کم کم به دیگر شرکت های فناوری نیز میرسد.

کوک و اپل در مسائل مربوط به حفظ حریم شخصی سخت گیر هستند و معتقدند راه های مناسبتری برای جمع آوری و مدیریت داده های کاربران وجود دارد.