جدیدترین ساعت هوشمند فیت بیت،  Blaze 2 نام دارد

0
1079

کالاسودا – به نظر میرسد فیت بیت با طراحی ساعت هوشمند جدیدی قصد تسخیر بازار را دارد. این ساعت در ادامه سری ساعتهای Blaze طراحی شده و طرحی منحصر به فرد دارد.

اطلاعات دقیق از این محصول فعلا منتشر نشده است و تنها به انچه که ممکن است در این ساعت وجود داشته باشد میپردازیم. روز دوشنبه بود که این شرکت سازنده گجتهای پوشیدنی در یک کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران اعلام کرد که ساعت هوشمند جدیدی با توافق جمعی انها خواهد ساخت. ۴۸ ساعت بعد عکسهایی از این ساعت منتشر شد که به نظر میرسد میتواند همان محصول جدید یعنی Fitbit Blaze 2 باشد.

بر طبق این عکسها، به نظر میرسد طراحی این ساعت جدید اندکی کوچکتر از ساعتهای هوشمند یونیک فیت بیت باشد  و با توجه به رنگهایی که بر آن طراحی شده است، امکان دارد مصرف کنندگان زن را بیشتر از مردان جذب کند.

البته این ساعت در رنگهای دیگری چون مشکی، نقره ای، رزگلد و … نیز عرضه خواهد شد و رنگ بدنه ساعت با رنگ دستبند ان یکی خواهد بود.

این ساعت دارای سیستم عامل Fitbit OS است که در ساعتهای یونیک این شرکت نیز وجود داشت و در تکمیل استراتژی این شرکت خواهد بود. در این مرحله فعلا میتوان حدس زد و اطلاعات دقیقی در این خصوص فعلا وجود ندارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها