جزئیات آپدیت بعدی هوم پاد منتشر شد

0
486

کالاسودا – اپل جزئیات آپدیت بعدی هوم پاد اپل را که قرار است پاییز ارائه شود، منتشر کرد. گزارش جدید نشان می دهد که در حالی که اپل در صفحه اصلی خود در مورد کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال ۲۰۱۸ توضیحاتی داده است، در مورد آپدیت اخیر هوم پاد نیز مواردی را اشاره کرده است.

وبلاگ فرانسوی igeneration گزارش می دهد که اپل HomePod OS12 را به جای صدور برای یک توسعه دهنده یا عرضه به صورت بتا برای عموم، برای تعدادی از کارمندان ارائه کرده است. این آپدیت شامل یک سری از ویژگی های جدید است که احتمالاً برای دیگران کاربران دنیا در فصل پاییز یا اواخر امسال عرضه خواهد شد.

کاربران هوم پاد در مورد عدم توانایی تنظیم تایمر چندگانه سخن گفته اند: خبر خوب اینکه این ویژگی در نسخه بتا وجود دارد و در نهایت به کاربران اجازه می دهد که حتی زمان پخت غذا را به صورت دستوری در این آپدیت لحاظ کنند.

صحبت از غذا شد، سیری نیز با به روز رسانی جدید اپل در هوم پاد، اطلاعات بیشتری در مورد غذا و تغذیه در دسترس کاربران قرار خواهد داد. جزئیات این موضوع به مسئله فازی بر می گردد، اما این می تواند به معنای دستورالعمل جدید پخت و پز در آپدیت جدید نیز باشد. همچنین دسترسی به رسپی ها و دستور العمل های جدید و حتی سنجش میزان کالری در اپلیکیشن سلامت ios نیز از دیگر ویژگی های آپدیت جدید باشد.

هوم پاد می تواند برای برقراری تماس های تلفنی نیز ابزاری عالی باشد، فقط اینکه کاملاً به آیفون وابسته است، و بدون این دستگاه نمی تواند تماسی را شروع کند یا به تماسی پاسخ دهد. تغییراتی که در بروزرسانی هوم پاد در این خصوص ایجاد می شود، شما را قادر به برقراری تماس، پاسخ به تماس ها، جستجوی هیستوری گوشی و حتی شماره گیری مخاطبی خاص می کند. این گزارش هنوز مشخص نکرده است که آیا این آپدیت با تماس صوتی FaceTime کار می کند یا خیر، اما این گزینه محتمل به نظر می رسد.

این به روز رسانی نرم افزاری به نام Find My iphone را نیز به هوم پاد افزوده است و به شما این امکان را می دهد که با گفتن جمله Hey Siri, can you find my iPhone می توانید گوشی آیفون خود را پیدا کنید.

اگر با هوم پاد در حال سفر باشید یا شبکه های وای فای چندگانه داشته باشید، اپلیکیشن Home به شما اجازه می دهد که با اسپیکر هوشمند به سرعت به یک شبکه دیگر وصل شود – تا زمانی که دستگاه ios شما به آن متصل شده یا از رمز عبور مطلع باشد.

این به روز رسانی در مقایسه با آمازون اکو و گوگل هوم دارای تغییرات بیشتری است، هر چند هنوز نمی تواند صداها را تشخیص دهد و یا چندین کاربر را پشتیبانی می کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید