جشن گوگل برای روز جهانی زنان

0
1034

کالاسودا – گوگل به مناسبت ۸ مارس، روز جهانی زن، ویژگی های محتوایی جذابی به سرویس پلی استور خود افزوده است.

اپلیکیشنهای خاص بانوان، بازیهای زنانه، تم، کتابهای مرتبط و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه این جنس در پلی استور اولویت بندی شده اند. پنج شنبه ۸ مارس است و گوگل با این حرکت، توسعه برنامه ها و طراحی بازی و دیگر امور هنری در پلی استور خود به استقبال این روز و انگیزه بخشی به بانوان رفته است.

از آغاز هفته جاری، هنگامی که کاربران وارد اکانت پلی استور خود در گوگل شدند، مجموعه ای بازیها و اپلیکیشنهایی را دیدند که حول محور زنان از سراسر جهان گردآوری شده بود. همچنین فیلم و کتابها و سریال های تلویزیونی که شخصیتهای قهرمان آن یک زن است را نیز به مخاطب پیشنهاد داده بود.

یکی از این بازیهای هیجان انگیز  که در این لیست پیشنهاد شده است بازی Zen Koi2  است که بیش از یک میلیون بار نصب داشته است. این بازی به شما امکان پرورش ماهی میدهد، ماهی ای که بنابر بیانات اسطوره های باستانی اسیا در نهایت تبدیل به اژدها میشود و این بازی شما را در نقش مادر اژدها قرار خواهد داد. سبک این بازی، سبک بازیهای ساخت و ساز با کمک منطق است. سازنده این بازی نیز یک زن بوده است.

در بخش کتابها و فیلمها نیز نام انیمیشنی چون Brave و فیلمهایی همانند زن شگفت انگیز و کتابهایی چون سرگذشت ندیمه دیده میشود.

 با عضویت در کانال تلگرام کالا سودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید