جنرال موتورز تا سال ۲۰۳۰ به نمره ۲۰ دست پیدا می کند

0
538
جنرال موتورز تا سال 2030 به نمره 20 دست پیدا می کند|کالاسودا

جنرال موتورز تا سال 2030 به نمره 20 دست پیدا می کند|کالاسوداکالاسودا_جنرال موتورز امروز اعلام کرد که در طی ۱۸ ماه آینده، دو خودرو جدید تمام الکتریکی را معرفی خواهد کرد، اولین گروه  از حداقل ۲۰ خودروی جدیدی که توسط شرکت خودروسازی جنرال به بازار عرضه خواهد شد .

یکی از نکات مهم در خصوص این گروه از خودروها، متعهد بودن گروه سازنده نسبت به فن آوری سوخت های هیدروژنی و  سوخت های پاک است . موضوعی که این روزها از سوی بسیاری از شرکت های خودروسازی مورد توجه قرار دارد.

معاون ارشد این شرکت «مارک رویث » در یک کنفرانس مطبوعاتی در دیترویت در این خصوص  گفت ؛ این شرکت به طرح آینده تمام الکتریک متعهد است . وی تاکید کرد طرح ۲۰ خودروی جدید ما فقط یک مانور تبلیغاتی یا شوآف نیست و حقیقت دارد .

بر اساس نظر کارشناسان دنیای خودروسازی، تلاش شرکت جنرال موتورز برای ساخت خودروهای جدید الکترونیک یک گام مهم برای افزایش سطح اعتبار این شرکت در عرصه خودروسازی جهانی است .

بر همین اساس است که مارک رویث در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد ؛ هر چه که ما از این پس انجام خواهیم داد، به طور قطع تا حد زیادی به انرژی برق وابسته است.

بنابراین شالوده و معماری خودروهای جدید ما برقی خواهد بود .  درست یک ماه پیش بود که گروه خودروسازی مرسد س بنز اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ نسخه های الکتریکی تمام خودروهای خود را ارائه کند.

از سوی دیگر گر وه خودروسازی ولوو نیز   اعلام کرد که تولید خودروهای مبتنی بر سوخت های آلوده را تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد داد.  در نهایت گروه فولکس واگن نیز  اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۳۰ بالغ بر ۳۰۰ نوع خودروی جدید الکترونیک را روانه بازار خواهد کرد .

اما وجه تمایز جنرال موتورز بر رقبا چیست ؟

 GM اعلام کرده ؛ خودروهای گروهش از دوام بالاتری نسبت به دیگر خودروهای برقی برخوردار خواهد بود و الکترونیک بودن خودروها مهم ترین وجه مهم آن ها نخواهد بود

اکنون باید دید در این کارزار رقابتی کدام گروه خودروسازی موفق تر عمل خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها