جنرال موتورز خودورهای خود را چاپ می کند

0
282

کالاسودا_شرکت جنرال موتورز خودروهای خود را چاپ می کند. این خبری است که می تواند  برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

شرکت جنرال موتورز قصد دارد خودروهای خود را چاپ کند. این موضوعی است که می تواند  برای بسیاری از علاقه مندان به خودرو های جنرال موتورز جذاب باشد.

گروه خود روسازی جنرال موتورز با همکاری کمپانی نرم‌افزاری اتودسک/ Autodesk یا استفاده از چاپ سه‌بعدی قطعات خودرو می‌سازد.

قرار است این کمپانی آمریکایی قطعات ساخته‌شده را به سایر خودروسازان بفروشد تا آن‌ها بتوانند سخت‌افزار سبک و با ارزشی را در ماشین‌های آینده خود بکار گیرند.

مدیر اجرایی این پروژه، «مری بارا» قول داده است آن‌ها تا سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۰ نوع خودروی الکتریکی خواهند ساخت و از سال ۲۰۲۱ نیز سودآوری این نوع خودروها شروع می‌شود.

ساخت قطعات سبک، رمز توسعه و موفقیت خودروهای الکتریکی است تا بتوان با بهینه‌سازی مصرف انرژی، به همه پیر شدن این نوع از ماشین‌ها در جهان کمک کرد.

جالب است بدانید که جنرال موتورز این هفته قطعه جدید «براکت صندلی» ساخته‌شده توسط اتودسک با استفاده از چاپ سه‌بعدی و هوش مصنوعی را نشان داد که پیش‌تر شامل ۸ قطعه کوچک‌تر بوده و چندین تأمین‌کننده داشت، اما حالا تنها یک قطعه به‌هم‌پیوسته شده و تنها به‌وسیله یک تأمین‌کننده ساخته‌شده است.

طی سال گذشته کمپانی فورد، رقیب جنرال موتورز نیز اعلام کرد چاپگرهای سه‌بعدی خود برای ساخت قطعات خودرو را تست کرده است تا در صورت موفقیت، در تولید انبوه از آن استفاده کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید